Comentarii pe articolul Diesel sau benzina: Ce motorizare alegem?


Destule erori in acest mesaj

Preda George Dan la 28 Decembrie 2010, ora 11:47
"119 grame CO2 pe km, fata de 146 grame CO2/km" - prima eroare este, plus ca oamenii cat si toata fauna elimina dioxid de carbon (CO2), ca nu se poate trage o concluzie in acest caz care dinre cele 2 motoare este mai poluant. Compusii poluanti sunt cei care nu rezulta in urma unui proces de ardere complet, adica apa + CO2. Compusii poluanti ai unui mototr Diesel sunt mai mari decat ai unui motor pe benzina de aceeasi cilindree (exista particulele nearse, care se pot elimina prin includerea unui filtru de particule (DPF), care in mod sigur se va imbiba si va trebui inlocuit ori regenerat, daca se mai poate, lucru generator de costuri incredibile).
Alta eroare este ca noile motoare pe benzina folosesc injectia directa turbosupra-alimentata, similar cu ce se gaseste astazi pe motoarele Diesel.
Zgomotul la Diesel apare lamasinile care nu sunt insonorizate corespunzator, si, cu cat e mai mare, cu atat e mai zgomotos.

  Inapoi la articolul Diesel sau benzina: Ce motorizare alegem?

Wall StreetUltimele stiri online din economie si afaceri

Cauti inspiratie in business sau vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri care influenteaza mediul de afaceri? Activeaza notificarile