Comentarii pe articolul Diesel sau benzina: Ce motorizare alegem?


mentenanta

Radu la 28 Decembrie 2010, ora 16:23
In compaeratie ar trebui adugata mentenanta, taxele, asigurarile, eventuale defectiuni aparute in intervalul de 100.000 km, cat este luat in calcul, stilul de condus (urban/extraurban), etc....
Bob la 28 Decembrie 2010, ora 18:20
Articol f slab, ia un exemplu cu diferenta de 2800 euro si trage concluzia ca la toate masinile diesel diferenta se amortizeaza dupa 100.000 km.Adevarat poate pentru BMW, dar e total fals sa tragi concluzia asta si cu bold, e hilar. Sunt marci unde diferenta de pret este de doar 1000 euro. De asemenea conceptia ca reviziile sunt mai scumpe este iarasi falsa, uleiul costa tot atat, filtrele tot atat, sunt cazuri in care ar putea fi cu un 30-50 euro mai scumpa o revizie diesel dar sunt rare si 50 euro e insignifiant. (de regula se adauga in plus doar un filtru de motorina care costa intre 100-250 lei in functie de masina). De exemplu toyota are publicat pe site costurile pentru toate reviziile, sunt cazuri in care la diesel e chiar mai ieftin decat la benzina. Un alt lucru omis este ca in general in regim urban, motorul pe benzina consuma cu mult mai mult in plus decat un diesel, in exemplul dat, in realitate in urban BMW-ul pe benzina sare de 13l la suta in timp ce dieselul nu sare de 9.
Lacatus Bogdan la 28 Decembrie 2010, ora 21:04
De ce toata lumea compara un benzinar aspirat cu un turbo diesel?

Trebuia luat ca si comparatie un turbo diesel cu un turbo pe benzina.
La aceeasi cilindree cresterea de putere ar fi fost in favoarea benzinarului si s-ar fi tradus in diferenta la accelerare.
Ca sa nu fie aceeasi marca, BMW - luam noul Passat - diesel 2.0 - 170 CP / benzina 2.0 TFSI - 200 CP .
Evident ca surplusul de CP in favoarea benzinei vor face ca masina sa fie mai vioaie la accelerare. ca si referinta, ce au facut cei de la VW:

2.0 TFSI
6 viteze manuala
200 cai
147 kw
280 Nm bei 1.800-5000/min
0-100 km/h accelerare 7,4 secunde
0-80 km/h accelerare 5,4 secunde
vit maxima 235 km/h
consum combinat Kraftstoffverbrauch kombiniert 8,1 l/100km


2.0 TDI DPF
6 viteze manuala
170 cai
125 kw
350 Nm bei 1.750-2.500/min
vit maxima 223 km/h
0-100 km accelerare 8,6 s
0-80 km/h accelerare 6,3 secunde
consum combinat Kraftstoffverbrauch kombiniert 6,1 l/100km

In concluzie - esti praf domnule jurnalizt. Scrii sa te afli in treaba.
Cristian Gubandru la 29 Decembrie 2010, ora 12:50
Ma asteptam la aceste comentarii rautacioase, inca o data se vede ca noi romanii suntem departe de Europa prin gandire.
Catalin la 31 Decembrie 2010, ora 01:45
articolul e facut poate pentru un public mai larg... nu pt specialisti ca cei de mai sus.

voi astia de mai sus care va dati cunoscatori, nici nu ar trebui sa aruncati ochiul critic asupra acestui articol, stiind deja care e diferenta de costuri.

ambele tipuri de motoare au fanii lor. La firma am masini cu motoare diesel, mama si prietena 1.6 aspirat benzina, eu mi-am luat 1.8 Turbo benzina...

ideea este clara, dieselul e pt fani, sau pt cei care vor sa aiba o masina relativ sprintena la nevoie dar in restul timpului economica.

ma starneste rasul cand vad cate unu cu 1.9 tdi ca o face pe shummi in trafic, sau fac tot felul de intreceri, si au impresia ca au un bolid.
Merita intradevar motoarele diesel de la marcile premium. Am ramas impresionat de 3.0 TDI audi 232 cai, 2.0 bmw 163 si 2.2 icdti honda accord si nu mai zic de 3.0 Bmw x5 286 cai, care mi-a placut cel mai mult.

Passat 2.0 tdi 170 cai e praf.... deabia trece de 200 km/h cu 3 oameni in masina.

Teo la 2 Ianuarie 2011, ora 03:56
Domnule Catalin...unii poate nu au banii tai....eu cu al mea Octavia 1,9 diesel dau 30 de lei pe motorina la 100 de km in oras...asta inseamna 1000 km.....300 lei.....10.000 km....3000 lei.....iar la 100.000 km......30.000 lei ..pe cand tu cu al tau 1.8 turbo benzinar te ajunge cam 60 de lei la 100 de km....deci la 100.000 km.....60.000 de lei? e cam dublu nu ti se pare?si la cum am eu grija de masina la 100.000 e cam noua,crede-ma!
Teo la 2 Ianuarie 2011, ora 03:57
asa ca no comment;)

  Inapoi la articolul Diesel sau benzina: Ce motorizare alegem?

Setari Cookie-uri