Comentarii pe articolul Cum ar schimba piata de telecom o fuziune intre RCS&RDS si UPC


Wall-Street IT-C-Tehnologie Cum ar schimba piata de telecom o fuziune intre RCS&RDS si UPC

Antoni Emil la 24 Februarie 2011, ora 20:48
Ministerul de Finante cand va avea placerea sa recupereze de la RDS RCS impozitele neplatite de ani de zile ? Cine sta in spatele acestei firme de este atat de protejata ? Eu daca nu mi-as plati taxele catre stat as fi de mult ...
Moldoveanu Emil la 25 Februarie 2011, ora 07:35
Nu stiu daca sta cineva in spatele ei, si cu ata mai putin CINE, dar, din contactul pe care il am de circa doua saptamani, serviciul este mizerabil! Vorbesc de partea de tratament al clientilor in perioada de instalare, de calitatea personalului care se ocupa de asta si a celui care rasopunde la teledon.
Nici la UPC pregatirea celor de la service nu era formidabila, dar...
Nu mi-am putut imagina ca poate sa exista un tratament al clientului ca la RDS.
Emil
Jan Sehob la 25 Februarie 2011, ora 13:06
Nu stiu pe cine deranjeaza UPC.Mai multe firme =concurenta =progres .Cred ca fuzionarea RCS-RDS cu UPC ar duce la un control total din partea unui singur pol.{vezi ROMTELECOM-COSMOTE}.Sa nu uitam ce inseamna democratia.Concurenta dintre COSMOTE , ORENJE SI VODAFONE a fost benefica ptr. utilizatori ,chit ca nu a fost " fair-play", ca sa spun asa.COSMOTE A FOST FAVORIZATA ca si companie...".romaneasca."Vezi provenienta telefoanelor.......{unor}.
Si ca sa inchei spun ca monopolul nu aduce nimic nou pe plaiurile noastre :somn,imobilsm, preturi care ascund ineficienta.......etc.....
Florin Cezar la 25 Februarie 2011, ora 15:01
emil moldoveanu, pot spune cu parere de rau ca probleme elgate de tratamentul prost fata de clinet il gasesti la toate firmele mari, lipsa de respect creste direct proportional cu marimea companiei.
serviciile sunt proaste, iar in itneriorul companiei sunt probleme enorme de comunicare intre echipe.
din experienta mea legata de provideri de itnernet pot spune ca cei mai ok sunt firmele mici "de cartier", sunt promti si isi respecta clienti.. este drept ca ai poate de 5 ori mai multe probleme decat la o firma mare, dar cert este ca tipul in care tu nu beneficiezi de serviciu este mai mic la cele de cartier, ei rezolvand probleme mult mia repede decat un provider mare.
am avut neplacerea de 3 ori in 4 ani sa am internetul jos mai bine de 2 saptamani. si cu niste poezii incredibile legate de termenii contractuali care sunt complet interpretabili, si in general o sa ramai uimit cat de mult vor fi interpretati
Gica Calugaru la 1 Martie 2011, ora 14:13
Corecta observatia, d-le Florin Cezar si din pacate au implementate si certificate sisteme de management care pun in prim plan 'orientarea catre client'.

  Inapoi la articolul Cum ar schimba piata de telecom o fuziune intre RCS&RDS si UPC

Wall StreetUltimele stiri online din economie si afaceri

Cauti inspiratie in business sau vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri care influenteaza mediul de afaceri? Activeaza notificarile