Comentarii pe articolul UPC: Numarul de clienti atrasi pentru internetul de mare viteza ne-a depasit cu 30% asteptarile


UPC in deriva

Lipsum Lorem la 4 Aprilie 2011, ora 17:01
Cred ca sunt numarate numarul zilelor UPC. Aceste investitii nu fac altceva decat sa adanceasca goapa in care se afunda aceasta companie.
Imi amintesc cu deosebita neplacere zilele cand eram obligat sa fiu client UPC datorita impartirii teritoriale cu RDS mai ales de:
1. sutele de minute cat stateam agatat de telefon pentru ca cineva sa se ocupe de problema mea
2. de zilele pe care le asteptam ca sa vina sa repare o defectiune
3. de cozile imense la plata abonamentului
4. de sictirul personalului
5. de faptul ca orice cerere reuseam sa o comunic disparea pana a doua zi (nu ati sunat niciodata la noi!)

UPC este o companie a timpurilor trecute, o companie care si-a construit existenta pe monopol si care nici macar dupa vanzare nu a reusit sa inteleaga ca nu acesta este modelul de bussines pe care trebuie sa il utilizeze. Im pare rau ca nu exista o statistica in aceasta privinta dar as paria pe faptul ca 80% din clientii ramasi sunt localizati in zone de monopol UPC. Dar sper ca asta sa se schimbe cat mai curand.

La revedere UPC.

  Inapoi la articolul UPC: Numarul de clienti atrasi pentru internetul de mare viteza ne-a depasit cu 30% asteptarile

Wall StreetUltimele stiri online din economie si afaceri

Cauti inspiratie in business sau vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri care influenteaza mediul de afaceri? Activeaza notificarile