Comentarii pe articolul Studiu: Consumatorii nu se mai uita la promotii cand fac cumparaturi. Realitatea arata altfel


Oare?

Lascu Catalin la 7 Aprilie 2011, ora 17:37
Cu tot respectul , as atrage atentia ca discrepanta nu este intre concluzia studiului si realitatea din piata....ci intre concluzia studiului bazata pe acea realitate si concluzia dvs.

Intre titlu + rezumatul din header + primul paragraf ...si restul articolului, care prezinta de fapt situatia reala, este o contradictie mare. Aceasta provine din faptul ca primele se refera la un anumit pattern de selectie dintr-un anume canal,
(modern trade), in vreme ce restul articolului se refera la trendurile concrete ale shopperului 2010 vs. 2009.

Concluzia raportului este exact pe dos decat o spune titlul, si anume: "Daca in 2009, cresterile de preturi erau sesizate de mai putin de jumatate dintre cumparatori, anul trecut, trei sferturi dintre romani au remarcat acest lucru....Drept urmare, solutiile de reducere a cheltuielilor au fost cautate activ in 2010. "

De altfel, chiar articolul dvs. vorbeste in paragrafele urmatoare despre "numarul (prea) mare de promotii din 2009 si 2010 " si despre cum romanii au taiat tot mai multe lucruri de pe lista de cumparaturi.

  Inapoi la articolul Studiu: Consumatorii nu se mai uita la promotii cand fac cumparaturi. Realitatea arata altfel

Wall StreetUltimele stiri online din economie si afaceri

Cauti inspiratie in business sau vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri care influenteaza mediul de afaceri? Activeaza notificarile