Comentarii pe articolul Studiu: Consumatorii nu se mai uita la promotii cand fac cumparaturi. Realitatea arata altfel


Oare?

Lascu Catalin la 7 Aprilie 2011, ora 17:37
Cu tot respectul , as atrage atentia ca discrepanta nu este intre concluzia studiului si realitatea din piata....ci intre concluzia studiului bazata pe acea realitate si concluzia dvs.

Intre titlu + rezumatul din header + primul paragraf ...si restul articolului, care prezinta de fapt situatia reala, este o contradictie mare. Aceasta provine din faptul ca primele se refera la un anumit pattern de selectie dintr-un anume canal,
(modern trade), in vreme ce restul articolului se refera la trendurile concrete ale shopperului 2010 vs. 2009.

Concluzia raportului este exact pe dos decat o spune titlul, si anume: "Daca in 2009, cresterile de preturi erau sesizate de mai putin de jumatate dintre cumparatori, anul trecut, trei sferturi dintre romani au remarcat acest lucru....Drept urmare, solutiile de reducere a cheltuielilor au fost cautate activ in 2010. "

De altfel, chiar articolul dvs. vorbeste in paragrafele urmatoare despre "numarul (prea) mare de promotii din 2009 si 2010 " si despre cum romanii au taiat tot mai multe lucruri de pe lista de cumparaturi.

  Inapoi la articolul Studiu: Consumatorii nu se mai uita la promotii cand fac cumparaturi. Realitatea arata altfel

Setari Cookie-uri