Comentarii pe articolul Vanzarile Metro in Romania, afectate in T1 de mediul economic dificil


destul de previzibil

Lascu Catalin la 4 Mai 2011, ora 08:41
...in masura in care in Metro (un cash&carry vanzand in principiu catre re-vanzatori) , preturile sunt in multe cazuri mai mari pe unitate (litru/kg) decat in hypermarket-uri, in ciuda faptului ca produsele se vand la multi-pack / bax, nu la bucata ca in acelea.

...si in masura in care, de peste un an, in vizitele mele de "documentare" la Metro, prima observatie era: numarul clientilor vizibil mai mic decat cel al personalului din magazin...in care intra si merchandiserii ce impiedica cu nonsalanta accesul clientilor pe culoare la orice ora a zilei, deoarece managementul le-a creat ideea ca activitatea lor este mai importanta decat motivul pentru care s-ar afla acolo putinii clienti grabiti.

  Inapoi la articolul Vanzarile Metro in Romania, afectate in T1 de mediul economic dificil

Wall StreetUltimele stiri online din economie si afaceri

Cauti inspiratie in business sau vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri care influenteaza mediul de afaceri? Activeaza notificarile