Comentarii pe articolul Vanzarile Metro in Romania, afectate in T1 de mediul economic dificil


destul de previzibil

Lascu Catalin la 4 Mai 2011, ora 08:41
...in masura in care in Metro (un cash&carry vanzand in principiu catre re-vanzatori) , preturile sunt in multe cazuri mai mari pe unitate (litru/kg) decat in hypermarket-uri, in ciuda faptului ca produsele se vand la multi-pack / bax, nu la bucata ca in acelea.

...si in masura in care, de peste un an, in vizitele mele de "documentare" la Metro, prima observatie era: numarul clientilor vizibil mai mic decat cel al personalului din magazin...in care intra si merchandiserii ce impiedica cu nonsalanta accesul clientilor pe culoare la orice ora a zilei, deoarece managementul le-a creat ideea ca activitatea lor este mai importanta decat motivul pentru care s-ar afla acolo putinii clienti grabiti.

  Inapoi la articolul Vanzarile Metro in Romania, afectate in T1 de mediul economic dificil

Setari Cookie-uri