Comentarii pe articolul Primii pasi pentru un magazin online de succes


Disponibilitatea fata de clienti

Technologies Srl Sunnergy la 6 Iulie 2011, ora 22:58
... Am incercat la un moment dat sa cumpar un cartus de imprimanta de la un magazin online ( era ora 16.30-17 ) . Pt ca nu am reusit sa gasesc ceea ce cautam , am sunat . A raspuns o doamna care in final ( dupa 20 sec in care n-am primit informatia solicitata ) a spus ,, Va rog sa reveniti maine dimineata cu un telefon , pt ca programul s-a terminat , sau lasati un mail ,, . Am preferat sa ,,fug,, cat mai repede din zona acelui magazin online . Eu unul , daca ACUM sunt interesat de ceva , ACUM vreau sa am si cu cine sa vorbesc la firma unde am sunat . Nu se poate asa ceva ! Pe magazinul nostru online www.planetaeco.ro este specificat clar : PROGRAM LUNI - DUMINICA INTRE ORELE 8-20 . Simplu ! Un magazin online ar trebui sa fie la dispozitia clientilor cat mai mult din zi , mai ales ( cred eu ) sunt f multi potentiali clienti care cauta ,,ceva,, dupa orele de serviciu sau in weekend si ... foarte putine magazine pot da informatii clientilor in aceste perioade de timp si eu cred ca fix aici e ,,asul din maneca,, , dar ... DACA LA ORA 16 PROGRAMUL S-A TERMINAT SI WEEKENDUL E DE RELAXARE , ATUUUNCI ... :(

  Inapoi la articolul Primii pasi pentru un magazin online de succes

Setari Cookie-uri