Comentarii pe articolul 'Razboiul cola' in anii 2000: Totul despre cea mai noua campanie Pepsi-Cola


Gustul calitatii

Munteanu Teofil la 9 Iulie 2011, ora 13:38
Excelenta ideea.Felicitari !
Cu adevarat,romanul este foarte atasat de brand-urile emotionale,dar-exista si un dar-,dupa euforia afterrevolution-mai ales in perioada de criza,oamenii si-au reevaluat prioritatile.Si aici,va fi foarte interesant de urmarit,cum si daca va renunta romanul la Logan,atunci cand va aparea Skoda low-cost.Si aici evaluam raportul pret-calitate supus impactului cu noul.Folosesc acest exemplu,pentru a ilustra faptul-aparent inexplicabil-in care Pepsi si-a pierdut cota de piata,in urma venirii Coca.Si acest lucru s-a petrecut in anii 90,pe o piata virgina,in care cultura consumatorului era o notiune SF.
Astazi chestiunea sta cu totul altfel-mai ales in privinta tinerii generatii-,concurenta e mai serioasa,asa incat voi redeveni consumator de Pepsi,daca si gustul va fi si cel de odinioara.Si evident,asa stand lucrurile,o voi recomanda fara strangere de inima tuturor.

  Inapoi la articolul 'Razboiul cola' in anii 2000: Totul despre cea mai noua campanie Pepsi-Cola

Wall StreetUltimele stiri online din economie si afaceri

Cauti inspiratie in business sau vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri care influenteaza mediul de afaceri? Activeaza notificarile