Comentarii pe articolul Vanzarile Dacia pe piata romaneasca, declin de 10,6% in primul semestru


Daci poate mai mult!

Bogza / Resita la 10 Iulie 2008, ora 06:48
Daci poate mai mult!
Personal cred ca dacia ar putea mai mult pentru aceasta masina, DAR politica preturilor scazute o impiedica sa faca ceva mai BUN....eu unul, as face o RESTILIZARE, atit la interior cit si la exterior, pe scurt, as incerca sa fac o masina cu care sa pot sa merg si chiar pe piata AMERICANA!!!!!!!!!!!!!!!!!, cel putin ca si motorizare, la cele benzinare, m-as duce la un 1,8 MPI, dar la un minim 130.....150 CP, iar la diesel, un 1,9 TDI, cu un minim de 130 CP....nu stiu de ce, DAR ARE NEVOIE SI DE O MOTORIZARE MAI SANATOASA, CHIAR DACA E DESTINATA PENTRU FAMILIE, IN GENERE!---la urma urmei conteaza si CONFORTUL, sub toate aspectele si nuantele, atunci cind te afli la volanul masinii tale si nu putine sunt situatiile cind ai nevoie de o masina sigura, fiabila si destul de puternica....am si o intrebare pentru cei de la DACIA: daca as fi in Germania si as vrea sa rulez cu o viteza, relativ constanta de 160KM/H, 10 ORE/ZI, timp de o luna de zile, zilnic, sigur nu BUBUIE motarele actuale, cu care sunt dotate masinile de serie? sau o sa-mi spuneti sa-mi i-au un BMW ???
Iacob Catalin la 10 Iulie 2008, ora 11:10
Sunt posesor de Logan, varianta Laureat Plus, iar intr-un an si 2 luni am rulat 25.600 km; de cate ori am ocazia sa ma deplasez pe autostrazi merg cu 160 km/h; pot sa spun ca singurul incovenient este zgomotul la rulare - prea vajaie aerul pe caroserie; al doilea aspect -masina cumparata in sezon cald echipata cu pneuri de iarna care pun probleme d.p.d.v. al consumului, daca rulezi cu presiunile specificate-
-d.p.d.v. al brandului Dacia, ca fost angajat al Cesar -Automobile Dacia, sunt convins ca infiintarea RTR, va contribui la sporirea robustetei masinii si la fiabilitatea ei pe drumuri specifice Europei de Est, in general si Romaniei in special-in toate caietele de sarcini prezentate de Renault, la realizarea modelului R 12, la piesele de securitate era prevazuta si varianta pentru drumuri proaste -les rues malles
-judacand realist, Logan creat de francezi, prin implicare la Mioveni, a salvat o uzina de cateva hectare de a avea soarta fierului vechi, in port la Constanta -fara bani poti sa ai cei mai tari specialisti ,ca masini tot nu faci la standardele si regulamentele europene impuse producatorilor;
-orice investitie se face plecand de la bugetul disponibil, iar, ptr un roman normal(nu anormal) bugetul pentru o masina -care reprezinta investitia cea mai proasta ce se poate face - scoate la iveala Loganul.

  Inapoi la articolul Vanzarile Dacia pe piata romaneasca, declin de 10,6% in primul semestru

Setari Cookie-uri