Comentarii pe articolul Sute de mii de clienti renunta la Orange si Vodafone - cum comentati?


CRM de rahat, lipsa masuri de prevenire fraude

Gospodaru Diana-Marina la 29 Iulie 2011, ora 10:34
Evident ca pierd clienti daca nu stiu sa ii pastreze!

Orange-ul de exemplu: in loc sa caute solutii prin care sa previna costurile suplimentare exorbitante care apar peste noapte - semnal de alarma clar ca s-ar putea confrunta cu o frauda sau cu o problema tehnica, profita la maxim de toate incidentele care apar de acest fel.

E mai simplu sa maresti veniturile lunare taxand clienti fideli cu facturi cat valoarea abonamentelor lor pe cativa ani!
Daca acestia nu riposteaza, cu atat mai bine! Mai putin efort si bataie de cap pentru Orange.

Si situatia de mai sus e doar una dintre tacticile utilizate de a stoarce clientii de bani.
Din nefericire castigul e doar pe termen scurt, caci pe termen lung pierd clientii.

Normal ca lumea ajunge sa prefere cartelele prepay, unde macar au controlul a cat vorbesc. Si daca se satura de servicii, le arunca linistiti!

  Inapoi la articolul Sute de mii de clienti renunta la Orange si Vodafone - cum comentati?

Wall StreetUltimele stiri online din economie si afaceri

Cauti inspiratie in business sau vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri care influenteaza mediul de afaceri? Activeaza notificarile