Comentarii pe articolul Bucurestiul va avea inca un aeroport. Cum comentati?


Bucuresti Sud

Imperator la 11 August 2011, ora 18:43
In sfarsit, se mai misca ceva... cred ca sunt vreo 3 ani de cand Blue Air tot anunta ca va construi acest aeroport in Sud. Sa speram ca nu se va intampla ca in cazul Bangkok Airways care a construit aeroport in Koh Samui si nu permite nimanui sa aterizeze acolo, doar aeronavele lor :)
Dimofte Catalin la 11 August 2011, ora 19:30
Pai, s-avem iertare, dar dvs. cum credeti ca ar trebui sa stea treaba??? Astia fac aeroportul pe banii lor, articolul sugereaza ca si terenul e tot al lor, dupa care toata lumea sa aiba acces neconditionat, eventual si gratuit, fara taxe de aeroport???
Daca am trai intr-o tara normala la cap (stiu, vb despre chestii utopice) autoritatile ar trebui sa spuna -- bai baieti, daca voi faceti aeroportul asta si permiteti accesul oricui vrea, IN CONDITII COMERCIALE NORMALE, noi ne angajam sa latim soseaua la patru benzi, sau sa extindem metroul, sau macar sa facem un tramvai de-ala rapid de la aeroportul vostru pana la Bellu.
Altfel, aproape geaba fac ei aeroport, cand drumul de la Adunatii Copaceni pana spre centrul orasului dureaza trei ore...
Dar, desigur, noi traim aici si stim cum merg lucrurile...
Singura speranta este ca Iordache si Racaru traiesc si ei tot aici si stiu si ei ce si cum, asa ca or sa faca ce trebuie sa faca in asa fel incat cele de mai sus sa se faca ;-)
Imperator la 11 August 2011, ora 21:25
In mod normal, aeroportul ar trebui folosit de toti care vor, evident cu plata taxelor aeroportuare. Aeroportul din Bacau tot al lui Blue Air este, dar mai opereaza si Taromul pe el. E drept, Taromul nu este in competitie directa, zburand doar spre Bucuresti
Raileanu Constanta la 12 August 2011, ora 09:50
Domnule Dimofte, din Berceni, faci si 30 minute pana la Adunatii Copaceni. Drumul s-a modernizat si el, nu iti mai rupi masina, cum se intampla pana anul trecut anul trecut. Daca vrei sa ajungi din Baneasa in sudul orasului, atunci faci si mai multe ore, dar numai din vina traficului din capitala. Aeroportul din sud tocmai asta ar rezolva, diminuarea tranzitului prin oras sau pe centura. Daca am aeroport in sud, ce sa mai caut tocmai la Baneasa sau Otopeni?
Gimbean la 12 August 2011, ora 10:09
eu cred ca a scazut pretul prea mult la terenurile din zona si un zvon de genul asta face bine la vanzari :D
Dan la 12 August 2011, ora 11:35
pana una alta intentia e buna, ... sa vedem daca se si finalizeaza !
Dimofte Catalin la 12 August 2011, ora 19:58
@Imperator -- Fiti (aproape) sigur ca nu o sa primeasca licenta sa opereze un aeroport relativ mare fara sa permita si altora accesul. Exista reglementari europene si nu numai, din categoria "cer deschis" care impun astfel de lucruri, exista legislatia de concurenta...
Ar putea cel mult argumenta ca traficul lor, al Blue Air, ocupa toate slot-urile, dar cred ca Blue Air sunt departe inca de acel punct... caz in care e si in interesul lor sa aiba trafic pe aeroport cat mai mare.
@CRaileanu. Ma bucur s-aud asta; sunt, e drept, cativa ani de cand n-am mai facut drumul cu pricina. Iar cand il facusem, partea cea mai consumatoare de timp era de la Bellu pana la iesirea din oras, spre Jilava cred. Drum relativ ingust si foarte, foarte aglomerat, de la Luica incolo si cu trafic greu etc.
Oricum, vb lui Dan -- macar de s-ar face... preferabil in timpul vietilor noastre...
John la 13 August 2011, ora 00:47
Nu va mai impacientati degeaba, articolul este articol publicitar, nu are legatura cu aeroportul. (nu vedeti cate date tehnice "de bine" se dau) Daca se va face vom vedea, desi personal nu cred, dar articolul trebuie sa ridice un pic numarul de incasari al BlueAir, o companie aproape falimentara, care a trecut la mustata pe langa insolventa si care a anulat contractele pentru aviaonele noi cu care se dotarsera. Din punct de vedere al calitatii, al preturilor si al sigurantei sunt sub Wizzair. Singura lor sansa de redresare ar fi cursele interne, asa am putea calatori si noi civilizat si ieftin prin tara fara sa mai face 8-10 ore pana la Timisioara
la 13 August 2011, ora 02:05
nu cred ca pretul terenului ar creste in cazul construirii unui aeroport. este foarte cunoscut ca cea mai proasta parte a unui oras normal este zona in care este amplasat aeroportul. aeroportul inseamna poluare atat fonica cat si datorita carburantului, ambuteiaje, perocol de accidente, etc, etc. deci nu cred ca ar fi o mare treaba sa construiasca acest aeroport. mai bine sa ramana doua in nord, sa le zdrangane in continuare geamurile tuturor piperistilor si sa inghita tone de kerosen.

  Inapoi la articolul Bucurestiul va avea inca un aeroport. Cum comentati?

Wall StreetUltimele stiri online din economie si afaceri

Cauti inspiratie in business sau vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri care influenteaza mediul de afaceri? Activeaza notificarile