Comentarii pe articolul Blue Air vrea sa participe la construirea noului terminal Plecari al Aeroportului Baneasa


Aeroportul Baneasa

Costel Tudorut la 14 Iulie 2008, ora 10:51
Aeroportul Baneasa
Aeroportul este o afacere, o societate comerciala de mica importanta in economia nationala, cu cheltuieli mai mari decat veniturile, care deserveste un numar foarte mic de persoane ( 800 000 pe an ), este in realitate o autogara aeriana pentru cursele low cost care transporta in general muncitori romani in Italia sau Spania, o afacere extrem de paguboasa pentru locuitorii din zona de nord a orasului, o sursa majora de poluare, nu numai fonica, un mod de a distruge o zona extrem de frumoasa din oras. Cam acesta este aeroportul Aurel Vlaicu.
Un aeroport modern care sa deserveasca orasul este absolut necesar, dar economia Bucurestiului sau bucurestenii nu depind de aeroportul Aurel Vlaicu, nu au depins de el si nici nu vor depinde vreodata de acest aeroport in nici un fel. Daca economia unui oras care are 2 000 000 de locuitori permanenti si aproximativ 5 000 000 de oameni in fiecare zi ar depinde de transportul a 2000 de pasageri zilnic care se efectueaza de pe aeroportul Aurel Vlaicu am fi falimentari. Venitul generat de acest aeroport este infim, chiar si un parc de distractii ar fi mai util si ar genera profituri mai mari, neluand la socoteala impactul redus asupra mediului.
Si daca tot vorbim de mediu, va informez ca aeroportul Aurel Vlaicu nu are autorizatie de mediu pentru desfasurarea activitatii conform Legii 137/1995 anexa 2.
Sa mai adaugam ca in Constituia Romaniei se stipuleaza ca:" statul recunoaste dreptul orcarei persoane la un mediu inconjurator sanatos si echilibrat ecologic".
Teroarea pe care aeroportul Aurel Vlaicu o instituie asupra locuitorilor din zona este foarte mare. Avioanele se succed toata noaptea, cu un zgomot care depaseste de multe ori maxima admisa. Avioanele nu respecta Codul Aerian care prevede ca avioanele au obligatia sa survoleze aglomeratiile urbane la min. 350m altitudine si au o frecventa marita noaptea. Pe locitorii din zona de nord nu ii deranjeaza aeroportul (daca cineva va sustine ca este de importanta strategica) ci traficul aerian de pe el. Aeroportul poate sa ramana si se poate pune in conservare pentru cazuri stategice.

  Inapoi la articolul Blue Air vrea sa participe la construirea noului terminal Plecari al Aeroportului Baneasa

Setari Cookie-uri