Comentarii pe articolul Idei pentru Elena Udrea: Cum ar promova creativii de la Lowe imaginea Romaniei


Fugiti

Dansandu la 21 Septembrie 2011, ora 08:50
N-am mai vazut de mult idei atat de tembele si obediente (va rog sa observati ca nu le numesc furaciuni si lipsite de inspiratie). Dar... pentru Udrea, o nulitate si mai neinspirata ca voi, probabil ca sunt OK. Bravo, bravo. Tineti-i-o tot asa.
Andreea Mielu la 21 Septembrie 2011, ora 11:35
unele sunt chiar cool. esti pricinos si neinspirat... in plus, presupun ca oamenii aia au facut ideile asa..de fun, nu ca sa le inscrie in celebra licitatie a elenei.
Dimofte Catalin la 21 Septembrie 2011, ora 12:20
@Dansandu.
Hai sa ne intelegem. Din articol rezulta ca toata povestea a fost conceputa ca un fel de amuzament, trei oameni de la agentie jucandu-se probabil o dupa-amiaza sau doua de vara (ca tot a fost tare cald, plictiseala si cleintii in vacanta) cu niste hartii pe o masa la umbra in gradina agentiei. M-as mira ca, impreuna, sa fi "investit" in treaba asta mai mult de cateva zeci de ore, probabil putine.
Si, important - asa ca indignarea ta e cu totul nelalocul ei - nu cred ca i-a platit cineva pentru joaca asta, in niciun caz Udrea/guvernul si-n nici un caz cu zeci si sute de mii de euro din banii publici (ca si aia europeni tot bani publici sunt, btw).
Revenind la subiect, sigur, pot sa-ti placa sau nu, doar unele sau toate. As mai sublinia ca nu trebuie catusi de putin sa fii mare specialist ca sa ai o opinie; chestiile astea se presupune ca trebuie sa atraga turisti (straini) in Romania, preferabil multi, si nu doar cateva duzini de experti intr-ale advertisingului. O reclama care are nevoie de jumatate de ora de explicatii ca s-o inteleaga "prostimea" s-ar putea sa obtina premii inalte, dar la nivel practic e egala cu zero.
Mie, bunaoara, mi-au placut cel mai mult #1 si 4 (aceasta din urma are de fapt o greseala -- proiectul Patzaichin&Frolu, excelent de altfel, se cheama ROwmania, cu 'o', de la vasla, a vasli, si nu RAwmania, care ar fi "Romania aspra, bruta" -- dar sloganul Rawmania imi pare foarte bun). Atat pentru asociere, sonoritate si toate celelalte, cat mai mai ales pentru onestitate.
Spune-le, dom'le, oamenilor cinstit la ce sa se astepte -- Roughmania/Rawmania, natura si oameni interesanti, frumosi, dar in stare bruta, necizelata si chiar necivilizata... Nu-i chema in gradina carpatica plina de palmieri ca sa se trezeasca la realitate in groapa de gunoi...

Asa incat, in opinia mea, ideile celor de la Lowe -- chiar asa, oarecum "primare", lucrate insuficient, asa cum era si de asteptat in conditiile date -- oricum sunt mai interesante si mai promitatoare decat marele fass cu ifose, platit cu bani multi de guvern...

Astept insa cu mare interes comentariul d-lui Lascu.
Dan la 22 Septembrie 2011, ora 10:38
Cea cu femei frumoase e complet stupida. Ii indemni pe straini sa vina sa ne **** femeile. Super.
O sa ne mandrim cu asta pana cand o sa plece toate in afara si o sa ajungem si la capitolul asta printre ultimii.

  Inapoi la articolul Idei pentru Elena Udrea: Cum ar promova creativii de la Lowe imaginea Romaniei

Wall StreetUltimele stiri online din economie si afaceri

Cauti inspiratie in business sau vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri care influenteaza mediul de afaceri? Activeaza notificarile