Comentarii pe articolul Vacanta la Barcelona: Un paradis al gurmanzilor. N-ai cum sa nu-l iubesti!

buget Barcelona

Narcisa la 2 Octombrie 2011, ora 12:17
n Barcelona se poate merge și cu bani mai puțini. eu am fost 5 zile cu 250 de euro și am vzut tot ce e de vzut, am testat toate mncrurile dar am fcut economie la cazare pentru c am stat la hostel cu 17euro/noapte. poate c n-ar trebui s speriem lumea cu sume precum 3000 euro. n ritmul sta nu mai pleac nimeni. :)
la 2 Octombrie 2011, ora 14:40
Eu chiar doresc sa vad Barcelona dar cand am vazut 3000(1500 pt o persoana) am spus NUUUU se poate! dar m-am linistit si merita vazut 100% acest oras.
Ciocirlan Dan Alexandru la 2 Octombrie 2011, ora 14:45
Conita Mira, toata cinstea! Cam scumpa recomandarea de 3000EUR,2 persoane 10 zile. 1800?! De acord!
In 1800 e OK!
Te invit pe Key People!
Barcelona are farmec si arome despre care au vorbit multi altii.
Multumesc ca ai avut curaj sa vorbesti dupa granzi: ............
Dan
Daniel Padureanu la 2 Octombrie 2011, ora 16:48
hmm...totusi 250 euro cred ca e...cam putin; am fost si eu prin toamna lu' 2007 si am lasat acolo, doar pt. cheltuieli vreo 800 euro, si asta cu hotel, masa si transport (avion) platite, care au costat si ele intr-un pachet la o agentie de turism vreo 600 euro.Deci, undeva aproape la 1500. Si nu pot spune ca am vazut tot in 7 zile (acvariul, fantanile, camp nou, sagrada familia, parcul guel, rambla - asta pt. amatorii de cumparaturi, piata catalunia, etc) plus zona de nord cu statiuni...santa susana ,malgrat de mar (unde am fost cazat) ...pana aproape de Blanes...ca pana aculu merge trenul. Scuze...din aceasta suma scadem aprox. 90 euro dus-intors cu autocarul pana in Andora, unde am petrecut si acolo o zi. Oricum, probabil acum or mai fi scazut si preturile, cu criza asta...nu stiu. Oricum, fara 1000 /pers. nu recomand, mai ales daca vrei sa umblii, nu sa stai intr-un loc. Faceti socoteala, numai intrarile la obiective cat costa...plus transporturi, plus o masa, o terasa...etc.
la 2 Octombrie 2011, ora 20:57
Si eu cred ca se ooare mai economic, chiar daca stai la n hotel rezonabil. Daca incerci toata mincarea, desigur mincarea costa, Dar eu as denumi orasul drept un paradis al arhitecturii si artei, muzee si cladiri superbe! Mincarea nu e totul. La colt cu Ramblla , unde opresc autobuzele de turisti, vezi gypsy nostrii la lucru si te simti mai relaxat, Dar domnilor si doamnelor, oamenii care intind mina sa ceara un ban sint peste tot in lume, deci eu ii privesc ca pe ceilalti care fac asta. Dar orasul e frumos si arta este superba. muzee ca Picasso, Dali si siversele Gaudi, astea sint de vazut. Cu mincarea, in functie de ce obiectiv aveti.
Vlad Larisa la 2 Octombrie 2011, ora 23:37
Barcelona este intr-adevar un oras superb, cu oameni primitori, zambitori, parca esti in alta lume. E o placere dimineata sa urci in metrou si sa vezi cum toata lumea e relaxata, zambeste merge la munca nu ca in Bucuresti unde daca e aglomerat si te impingi unpic te si injura unii.. Va scriu acu in ultima seara care o mai petrec aici inainte de plecare, am stat 5 zile 2 persoane iar ca si cheltuieli cu hotel de 4*, mancare un suc... cam 1000 euro, dar ca sa vizitezi tot muzee, casteluri, Montjuc, Sagrada Familia.... peste tot se plateste minim 10 euro/pers plus daca vrei sa iei un suvenir 2,3 la fel ... ce imi place foarte mult este ca orice ai vrea sa vizitezi ai metrou, care e f bine pus la punct cu legaturi ( noi ne-am luat abonament ptr 3 zile metrou+autobuz nelimitat ) si a fost foarte bine. Pe la rambla gasesti tot ce vrei plus ca poti negocia preturile.... in rest, voie buna ca totul e superb

Inapoi la articolul Vacanta la Barcelona: Un paradis al gurmanzilor. N-ai cum sa nu-l iubesti!