Wall-Street
inregistrare  | intra in cont FB
  
  • HOME
  • Actual
    • Economie
    • Social
    • International
    • Live-Text
    Comisia Europeana propune un sistem transfrontalier de salvare a bancilor
    Comisia Europeana propune un sistem transfrontalier de salvare a bancilor
  • Investitii
    • Finante - Banci
    • Piete de capital
    • Money
    • Educatie Bursiera
    • Curs Valutar
    Scutiri de TVA pentru PFA. Vezi care este plafonul
    Scutiri de TVA pentru PFA. Vezi care este plafonul
  • Business
    • Companii
    • Real Estate
    • Auto
    • Start Up
    • Legal Business
    • Cariere
    Lidl ajunge la magazinul cu numarul 139
    Lidl ajunge la magazinul cu numarul 139
  • IT & MEDIA
    • IT & C
    • Media & Pub
    • New Media
    Revista blogurilor de business: Cate taxe ne mai asteapta in viitorul apropiat?
    Revista blogurilor de business: Cate taxe ne mai asteapta in viitorul apropiat?
  • Lifestyle
    • Turism
    • Lifestyle
    • YourMoney
    Mancatul in varful turnului
    Mancatul in varful turnului
  • Special
    • Catalog
    • Quiz-uri
    • Revista Wall-Street
    • Wall-Street Lunch
    • Afacerea Mea
    Lunch cu cel mai curajos CEO din asigurari: Despre leadership, viata de expat si calatorii
    Lunch cu cel mai curajos CEO din asigurari: Despre leadership, viata de expat si calatorii
  • Opinii
  • Conferinte
  • Asigurari RCA
2 euro donati prin sms la 858 = 4 euro pentru nou-nascutii de la Spitalul Marie Curie

se desteapta

Comentariu pe articolul "Dragan, Totalsoft: Programatorii romani sunt scumpi. Unul mi-a spus ca vrea bona"

Domnul Dragan e suparat ca nu mai gaseste stundeti dispusi sa munceasca pana la ora 23 pentru 500-700 euro; nu-i convine nici faptul ca multi dintre ei prefera sa-si faca propria firma (sau sa se asocieze) si astfel ii fac concurenta cu produse mai ieftine...sa zica multumesc ca prinde contracte destule cu statul.

Trimis de Victorp la 24 Octombrie 2011, ora 14:10
ai dreptate. dupa cum arata, dl. dragan n-a facut porogramare, a invartit contracte!deh, .

Trimis de Picui Aurelia la 24 Octombrie 2011, ora 15:53
Da, lui i-a crescut profitul, in schimb ai naibii sclavi, nu vor sa munceasca de pomana si sa plece oriunde-i trimite el pe aceiasi bani ca-n Romania banuiesc, acolo unde probabil bona, chiria si viata in general e mai scumpa decat aici, ca sa nu mai spunem ca aici o mai avea si pe mama probabil. Daca e atata criza cum iti faci planul sa-ti dublezi afacerile?

Trimis de Serban Simona la 24 Octombrie 2011, ora 16:00
D-le Dragan,
Faceti un calcul simplu si aflati ce au produs acesti oameni exprimat in profit/Euro si procentul din ce au produs raportat la cu citi euro i-ati platit.
Deci cit va ramine de pe urma muncii lor ?
Daca v-ar ramine 99.99% ati fi multumit ?
Sinteti suparat ca prin munca lor ati cistigat ati ?
Daca ei n- ar fi venit sa munceasca cit ati fi cistigat ?

Trimis de Avram Ion la 24 Octombrie 2011, ora 16:06
dl Dragan ar trebui daca raporteaza restul Europei din zona IT cu Romania sa dea salarii care sa intr-adevar sa se alinieaza sau cel putin sa fie in zona EUROPA. vrei sa freci un IT-ist toata ziua sa aibe vreo 3-4 sau 5 calificar ichiar..sa stie retele, servere, baze de date, programare, virtualizare, si ultimele noutati de pe piata dar sa il platesti cu salariul unui singur om si sa nu ii dai mai mult de 1000 de euro. daca nu fidelizati angajatii si nu ii respectati o sa va aduceti programatori din INDIA iar produsele vor functiona ca atare :)))))

Trimis de Parcalab Razvan la 24 Octombrie 2011, ora 16:09
Mie imi pare putin credibil ca o firma cu 450 angajati are o cifra de afaceri de 25 mil Euro si profit de 5 mil...., poate in IT dar greu de crezut.

Trimis de Snake Kaa la 24 Octombrie 2011, ora 16:10
stie cineva care e atmosfera in TOTALSOFT? stie cineva care e nivelul de profesionalism? stie cineva care e respectul pentru oameni acolo? pentru stiinta domnului de dadu interviului ar trebui sa stie ca pe mine in Gemrania la angajare m-au intrebat si de scoal apentru copil, si de job pentru sotie si altele. dar domnului Dragan nu-i prea mai ies pasentzele (adica lozul) si de asta vorbeste aiurea, pe langa subiect. daca salariile ar fi mai mic in europa centrala decat in romania nu ar mai pleca cu toptanul programatori in cehia si slovacia.

Trimis de la 24 Octombrie 2011, ora 17:06
Ai mare dreptate Victor. Cel mai bine pregatit programator in viziunea companiilor gen Totalsoft care "au multe proiecte" luate de la stat e ala care sta ca un sclav pana la 3 dimineata in birou fara viata sociala legat de un scaun si o tastatura si asta mocca daca s-ar putea ca intre prieteni.

Frate vrei mana de munca ieftina si roboti du-te in India gasesti acolo in prostie.

Cum se face ca foarte multi programatori romani lucreaza in strainatate si ca sa vezi mai sunt si apreciati pentru munca lor ?

Trimis de la 24 Octombrie 2011, ora 17:44
Mi se pare atitudine de manager frustrat care ori isi doreste sa lucreze cu sclavi, ori habar n-are sa faca management adevarat in firma. Adevarul e ca e o piata libera si daca respectivii programatori gasesc in alta parte conditii mai bune (salariu, atmosfera, toate sunt importante) fac foarte bine ca pleaca. Nenea sa tina cont ca un programator poate f usor sa plece intr-o alta tara, meseria fiind practic universala, iar limba engleza se vorbeste cam in toate firmele serioase.

Si nu inteleg nici frustrarea pe firmele mici. Poate nu toti vor sa faca robotizat acelasi lucru toata cariera si nici nu vor sa se sape cu inca N colegi pentru locul superiorului. Intr-o firma mica ai sansa sa iti impingi mai usor ideile, sa fii ascultat si mai ales sa urci odata cu firma. Motivatia este pe masura.

Trimis de Stefan Alexandru la 24 Octombrie 2011, ora 19:35
Asta e domnule Dragan... Lasa sa mai piarda si magnatii din profit si sa mai ia bani si "underdogs". SLAVA DOMNULUI! Exista totusi un domeniu in care tinerii pot lua un salariu APROAPE decent! In opinia mea, e rusinos faptul ca un tanar absolvent n-are nici o sansa de castig decent in majoritatea domeniilor! Ma bucur cand vad un "om de afaceri" (ghilimelele sunt intentionate) care se plange ca e "constrans" sa mareasca salariile! Un profit de 5% e normal. 25% e indecent. 50% este oneros iar 100% este furt autentic! Bineeeee!

Trimis de Tudoran Constantin la 24 Octombrie 2011, ora 20:52
Domnul Dragan a ramas cu aceeasui nesimtire, insa se pare ca a adunat mai multa frustrare: probabil nu mai gaseste fraieri care sa lucreze 12 ore pe zi, sa faca si analiza si codare si testare si sa se multumeasca cu 500 de euro si 50 de lei diurna pe zi....se plange ca angajatii cer sa fie platiti decent si nu vor sa mai fie sclavi pe plantatie sa ii scoata lui profit de milioane ....este genul tipic de "manager" roman, care a facut banii din afaceri cu statul, incheiate pe cai mai mult sau mai putin dubioase...sa se duca in India daca vrea sclavi, insa aia te lasa cand nu te astepti si calitatea e mai mult decat indoielnica....dar la inceput va fi fericit cnd va plati primele "salarii"

Trimis de Vali la 24 Octombrie 2011, ora 21:19
Fratzica,

Patronul roman, venit din balegarul de la la coada vacii. Ca e vorba de programare sau de vandut la taraba, el tot vrea profit maxim pe sclavie. Daca ar putea sa ia si pielea de pe ei, ar face-o.

PROGAMATORUL E MATERIA PRIMA !!!

Tzeapa ta si a celor ca tine este ca nici in India ori China nu mai e ieftin Dragane. Nu ai sa gasesti tu in veci o linie de cod mai prost platita si mai bine scrisa decat de programatorul roman. Cara-te in Brazilia daca vrei ieftin sau America LAtina, acolo e inc amai ieftin, dar sa te vad um comunici.

Vinzi un programator cu aproape 1000 EUR / zi si mai faci nazuri ca ii dai banii astia pe luna. Mergi matale si apuca-te de agricultura.
Iti cere bona sau masina ?!!! IEFTIN !!!!!!!!!!!!!! Aste-as nevoi. Zi merci ca nu vorbeste de mofturi.

Trimis de Ce Kakanar De Manager Patron la 24 Octombrie 2011, ora 23:15
Este un mare increzut,nu a creeat el programele,ci angajatii,angajati carora le-a marit salariile "din pacate" si care in USA pot castiga pana la o suta de mii de dolari pe an.Sa va fie rusine parvenitilor care dati spaga sa prindeti contracte ! ! !

Trimis de Bogdan Stratianu la 25 Octombrie 2011, ora 00:46
De cand este salariul mentionat de el un salariu mareee in Romania ?!?!??!? Sa-l vedem pe dl. patron cum se descurca cu 100 lei pe zi .... - asta daca nu atat este DOAR masa pe care Domnia Sa o serveste la pranz...

Trimis de Alina la 25 Octombrie 2011, ora 14:14
Respect pentru d-ul Dragan ca si-a complicat viata sa faca o firma si sa dea de lucru altor oameni! Respect pentru asta. Dar sa fim corecti cu ceea ce se intimpla in capitalism! Oamenii sunt exploatati prin munca renumerata prin salarizare. Asta peste tot in lumea asta. In unele locuri mai tare fata de alte locuri. Se poate face si altfel dar cei care doresc profit, profit mare sau cit mai mare posibil intotdeuna nu vor fi multumiti cu cit cistiga.
Prin urmare ei vor tinde sa exploateze angajatii. Pentru asta ii recomand d-ului Dragan sa-si mute firma in China si sa-si angajeze oameni pe 1-5 $/zi. Dar atat cat suntem in Europa, cred eu ca mergem la servici ca sa cistigam bani. Si asta nu de dragul de a cistiga ci pentru a ne intretine pe noi si familiile noastre. Nu-i asa d-le Dragan? Situatie valabila inclusiv pentru dvs. si nu numai acum ci si atunci cand si dvs. ati fost angajat si ati avut, probabil, copii mici si nu v-au ajuns banii pentru a va putea rezolva priblemele minime existentiale. Acum sunteti mare (si copiii ) si astea nu mai conteaza. Profitul conteaza si atat!
Cred ca daca spuneati ca doriti numai profit si ca firma dvs. are nevoie numai de programatorii de 18 ani nu ma suparam. Sau cel putin nu va acuzam de o oarecare reutate. Dar problemele angajatilor dvs. sunt si ale dvs. precum si problemele dvs. sunt si ale angajatilor dvs. Nu am dreptate?
Totusi nu vreau sa lungesc vorba dar poate printre angajatii dvs. mai sunt si unii cunoscatori in ale economiei si poate pricep ceva din ceea ce se intimpla intr-o firma, la cum se fac banii etc. Ar trebui sa va ganditi serios la modul cum puneti problema!
In rest cu deosebita consideratie si respect pt. ceea ce ati realizat!!

Trimis de Molnar Raul la 25 Octombrie 2011, ora 17:15

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Aparitia acestora pe site presupune insa verificarea noastra prealabila, aici urmand sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a edita / elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii.
» Inapoi la articolul Dragan, Totalsoft: Programatorii romani sunt scumpi. Unul mi-a spus ca vrea bona
» Afiseaza toate temele de discutii propuse pentru acest articol
Publicitate:
iPhone WS
Publicitate
 
Wall-Street SATI
  • Contact   |   Redactie
  • Termeni si conditii
  • Acord de Confidentialitate
  • Publicitate

© 2005 - 2012 InternetCorp SRL Toate drepturile rezervate.

  • Sectiuni

  • Economie
  • Social
  • Finante - Banci
  • Piete de capital
  • IT & C
  • New Media
  • Media & Pub
  • Real Estate
  • Companii
  • Turism
  • Auto
  • International
  • Suplimente

  • Start Up
  • Cariere
  • Money
  • Legal Business
  • Lifestyle
  • YourMoney
  • Resurse

  • Comentarii/
  • Galerii
  • Live Text
  • Chestionare
  • CashOut
  • Catalogul wall-street

  • Consultanta (928)
  • IT&C (860)
  • Publicitate (790)
  • Servicii profesionale (593)
  • Industrie (465)
  • Imobiliare (456)
  • Transport & cargo (348)
  • Turism (300)
  • Auto (282)
  • Finante-Asigurari (246)
  • Birotica & mobilier (239)

Social Media

  • Wall-Street pe FacebookWall-Street pe Facebook
  • Wall-Street pe TwitterWall-Street pe Twitter
  • Wall-Street rss feedWall-Street prin RSS