Comentarii pe articolul De ce esueaza marile branduri in relatia cu utilizatorii Facebook si Twitter


SEM

David Bogdan la 10 Noiembrie 2011, ora 15:11
SEM sau Search Engine Marketing inseamna ( pe scurt ) reclamele pe care le vedeti pe aproape toate site-urile si definesc intr-un cuvant ( abreviat ) despre ce este vorba in articol. Intotdeauna am fost de acord cu reclamele de pe site-uri ( trebuie si cei care fac acele site-uri sa faca niste profit ), insa reclamele care ies din boxa aceea mica, sunt chiar exagerate, sau reclamele care vor neaparat sa iti atraga atentia ( flash ) de aceea, intotdeauna incerc sa evit site-urile cu publicitate exagerata si intotdeauna recomand proprietarilor de site-uri sa foloseasca reclame text ( exista aceasta optiune la AdSense si la cateva alte servicii de genul acesta )

  Inapoi la articolul De ce esueaza marile branduri in relatia cu utilizatorii Facebook si Twitter

Wall StreetUltimele stiri online din economie si afaceri

Cauti inspiratie in business sau vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri care influenteaza mediul de afaceri? Activeaza notificarile