Comentarii pe articolul Cursele low cost se muta pe Otopeni. Se scumpesc biletele?


zboruri low-cost pe Otopeni

Dorin Mircea Arion la 12 Noiembrie 2011, ora 14:30
Cea mai buna solutie,am zburat in acest an pentru prima data cu Wizz Air,iar plecarea cat si sosirea pe Baneasa a fost de cosmar.Parca eram intr-o autogara nu aerogara.Multa lume,imbulzeala.galagie,scandal,chemare la imbarcare prematura.Iar sosirea a fost nebunie.Ne-am inghesuit doua curse la o singura banda de descarcare bagaje,lumga de 5m.Tiganie de nedescris,incat mi-am propus sa nu mai zbor vreodara cu aceasta companie.Cred ca si cu celelalte low-cost de pe baneasa este la fel.Am zburat in schimb de la Sibiu si Timisoara,alta viata.
Dorin Mircea
Veronica Glavan la 12 Noiembrie 2011, ora 19:58
Sunt de acord sa se mute pe Otopeni chiar daca asta implica o scumpire a biletelor .Pe Baneasa este cosmar , o singura banda pt . bagaje ,mici macar aer conditionat nu exista ,sa nu mai spun de spatiu.Am trait o experienta urata pe acel aeroport .
Eugen-Rasvan Davidescu la 12 Noiembrie 2011, ora 21:42
Total de acord cu cele afirmate de mai sus. Băneasa a rămas AEROGARA Băneasa și nu AEROPORTUL BĂNEASA. Nu face față la un trafic mare de călători. Ar fi fost însă foarte util pt cursele interne TAROM sau similare, atunci când oamenii vin sau pleacă cu treburi sau în delegații in tara, deci nu au bagaj mult. Apropierea de oras era foarte utila in acest caz.
Dar mai sunt si latifundiarii din Baneasa, care dupa ce au devastat livada BAneasa cu mallurile lor, cauta acum teren pt noi investitii.
Dar cum in Berlin aeroportul Schoenefeld a supravietuit in mijlocul orasului, poate va supravietui si AEROGARA BANEASA !!!
Gigisrl la 14 Noiembrie 2011, ora 09:24
Pai a devenit o aerogara,dat fiind faptul ca au fost restrictionate cursele si astfel, nu mai sunt permise zborurile de noapte, pt. ca-i deranjeaza pe imbuibatii de dupa evenimentele din 89 cafe, au luat cu japca terenurile din zona aeroportului si si-au construit vilele de imbogatiti de razboi...De ce nu-i ia nimeni la intrebari pe toti "marii primari" care s-au perindat la primaria capitalei si s-au imbogatit dand PUD-uri si PUZ-uri si alte asemenea autorizatii de constructii abuzive????? Cum s-au imbogatit caricaturile de Viorel Lis, Basescu se de pe urma acestor abuzuri????????Numai in Romania se poate intampla asa ceva - ca niste hoti mafioti in increngatura cu ceilati hoti si mafioti, sa dispuna de astfel de aprobari abuzive si apoi sa vina si cu pretentii de a se desfiinta aeroportul pt. ca le este deranjat somnul de veci, (daca s-ar putea), de zborul avioanelor!!!!!!!!!!!!
Gigi la 14 Noiembrie 2011, ora 09:25
Pai a devenit o aerogara,dat fiind faptul ca au fost restrictionate cursele si astfel, nu mai sunt permise zborurile de noapte, pt. ca-i deranjeaza pe imbuibatii de dupa evenimentele din 89 cafe, au luat cu japca terenurile din zona aeroportului si si-au construit vilele de imbogatiti de razboi...De ce nu-i ia nimeni la intrebari pe toti "marii primari" care s-au perindat la primaria capitalei si s-au imbogatit dand PUD-uri si PUZ-uri si alte asemenea autorizatii de constructii abuzive????? Cum s-au imbogatit caricaturile de Viorel Lis, Basescu se de pe urma acestor abuzuri????????Numai in Romania se poate intampla asa ceva - ca niste hoti mafioti in increngatura cu ceilati hoti si mafioti, sa dispuna de astfel de aprobari abuzive si apoi sa vina si cu pretentii de a se desfiinta aeroportul pt. ca le este deranjat somnul de veci, (daca s-ar putea), de zborul avioanelor!!!!!!!!!!!!
Dan la 14 Noiembrie 2011, ora 09:57
@Dorin Arion: ce legatura are felul in care astepti in aeroport, fara apa, mancare, etc, (conditii execrabile pentru un aerport) cu compania aeriana? Ai fost tratat rau in avion? Descarcarea, incarcarea bagajelor, controlul de frontiera, etc. nu tin de compania aeriana. Tu esti dintre aceea care vor sa zboare cu 15 euro (-2 euro biletul + 17 euro taxe de aeroport) si mai vor si bufet suedez la bord cat zboara 2 ore.
@Eugen Rasvam: toate cursele interne ale Tarom se fac pentru legatura cu, cursele internationale. Nu pot sa vin de la Salcea cu Taromul pe Baneasa si sa iau mai departe spre CDG din Otopeni.
Lucrez intr- agentie de turism, in ticketing si ii injuram si eu pe aceea care nu pot sa doarma noaptea ca si-au facut ei ca smecherii vila laga aeroport. Dar sa fim seriosi, ala nu e aeroport, nu ai unde sa bei o cafea, sa servesti ceva, la 6-7 dimineata chioscurile de ziare sunt inchise, nu ai unde sa stai, sala de asteptare mica, etc. Foarte bine ca muta zborurile low cost pe Otopeni, acolo sunt conditii de asteptare, plus ca acuma Otopeniiul poate suporta acest flux suplimentar de pasageri.
la 14 Noiembrie 2011, ora 12:27
Vedeti ce usor v-au convins "autoritatile" ca este bine ce fac ? Au creeat discomfort, inghesuiala si mizerie in loc sa echipeze urgent ca terminal de plecare sau sosire una din cladirile care stau goale alaturi. De ce? Ca sa faca liniste baietilor destepti care au cumparat pamant si si-au facut case langa pista. Eu n-am vazut nicaieri in lume ca avionul sa zgarie cu varful aripii geamurile vileleor cand decoleaza.... si nici casa la capatul pistei...

  Inapoi la articolul Cursele low cost se muta pe Otopeni. Se scumpesc biletele?

Wall StreetUltimele stiri online din economie si afaceri

Cauti inspiratie in business sau vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri care influenteaza mediul de afaceri? Activeaza notificarile