Comentarii pe articolul Coca-Cola vs. Pepsi Americas, la finele celui de-al doilea trimestru


Confuzie totala

Catalin Lascu la 29 Iulie 2008, ora 08:13
Confuzie totala
Articolul induce de la cap la coada o confuzie totala intre companiile - mama si asa numitii anchor-bottlers acreditati de acestea, imbuteliatorii cei mai importanti, cu activitati internationale.
Nu e clar daca se vorbeste de The Coca-Cola Company (confuzia este intretinuta si de introducerea comentariilor lui Muhtar Kent, CEO-ul acesteia) sau de Coca-Cola Enterprises (dupa cum ar reiesi din cifrele prezentate).
Pepsi Americas se afla intr-adevar pe "traditionalul loc 2", dar in clasamentul imbuteliatorilor Pepsi, nu in cel general. Si se ocupa mai ales de imbuteliere soft-drinks, doar prin exceptie in unele tari, de distributia "gustarilor", adica a snacks-urilor FritoLays. Ca si in cazul Coca-Cola, un cititor neavizat al acestui articol, poate confunda imediat compania mama PepsiCo cu imbuteliatorul Pepsi Americas, care in ciuda numelui, este prezent si in Romania.

  Inapoi la articolul Coca-Cola vs. Pepsi Americas, la finele celui de-al doilea trimestru

Setari Cookie-uri