Comentarii pe articolul O uzina Ford din Germania risca sa fie inchisa dupa inceperea productiei in Romania


O sansa pentru salariatii cu experienta plecati de la DACIA

Ardeleanu Valentin la 29 Iulie 2008, ora 09:20
O sansa pentru salariatii cu experienta plecati de la DACIA
Ar fii o mare sansa si pentru fostii salariati de la Dacia care au plecat din diverse cauze din companie dar si pentru patronatul de la FORD, care nu ar mai cheltui prea mult pe trainingul lor. Sau chiar ar fi o sansa chiar pentru salariatii ACTUALI de la Dacia care ar vrea sa plece -chiar daca s-ar chinui pe naveta PITESTI-CRAIOVA.
Valsis.Ro la 29 Iulie 2008, ora 18:45
Un mic calcul arata ca un angajat castiga 800 euro pe luna, dar daca mai punem si toate sporurile o sa ne dam seama ca un muncitor la Ford o sa castige cam 1000 - 1200 euro pe luna (eu cred ca este foarte rezonabil pentru un salariat roman). Si inainte cand era GM aveau salariul foarte mare, in jur de 600 euro (asta acum 2 ani).
Ciobanu Dorian la 30 Iulie 2008, ora 00:38
Cu tot respectul, dar cand au fost produse motoare la Dacia? Nici acum nu se produc motoare de complexitatea celor produse la Craiova in ultimii 9 ani. Analizati-le si va convingeti. Nu ati remarcat ce "modern" este Logan? Probabil ca in urmatorii 25 de ani va deveni automobil. Nu trebuie sa ne imbatam cu apa rece ca este vandut in Europa. Priviti cine sunt clientii de Logan in Europa - emigrantii saraci si pensionarii. De fapt priviti la preturile autoturismelor Renault in Europa fata de Ford, Opel, Skoda si Volkswagen si totul este clar.
Nu mi-o luati in nume de rau, dar mentalitatea de la Pitesti ( "noi si restul lumii") nu le-a creat decat un handicap. Urmariti personalul care lucreaza in industria auto si vedeti cati din cei peste 30 000 de la Dacia au succes in alta parte, si vedeti cati din cei 6000 de la Daewoo sunt pe pozitii importante la toti producatorii ( inclusiv la Colibasi ). Asta spune ceva vis a vis de scoala Citroen si apoi GM, fata de infumurarea si incultura din Colibasi.
In rest, numai de bine. Le urez celor din Pitesti sa poata lucra la Craiova, numai ca mai au de invatat privind mentalitatea fata de munca. Loc este insa pentru toata lumea, pentru ca Ford face evaluarea fiecarui om si nu exista "eu am lucrat la Dacia" ci numai criterii de competenta. Inca o data, cu tot respectul si fara suparare, dar argesenii mai au mult de invatat pana sa ajunga la nivelul oltenilor. Si asta pentru ca atunci cand oltenii se luptau sa mentina fabrica in functiune, la Colibasi era coruptie generalizata si nu exista notiunea de calitate ( cum nu exista nici acum de altfel ).

  Inapoi la articolul O uzina Ford din Germania risca sa fie inchisa dupa inceperea productiei in Romania

Setari Cookie-uri