Comentarii pe articolul Peste 140 pasageri, afectati de intarzierea unei aeronave Wizz Air


Wizz Air & Baneasa - Conditii demne de dispret

Aaa la 5 August 2008, ora 09:24
Wizz Air & Baneasa - Conditii demne de dispret
Am avut ocazia de minim 10 ori in ultimele 2 luni sa iau parte fie ca si pasager sau persoana care astepata pasageri la intarzierile Wizz Air. Lasand de o parte lipsa de profesionalism atat a angajatilor Wizz Air cat si a personalului aeroportului Baneasa, pot sa spun ca sunt complet dezamagita ca o tara care se pretinde a fi membra a UE poate accepta atata ignoranta si lipsa de respect, oamenii fiind tratati ca si niste animale in mare parte din cazuri. Limbaj neadecvat, ignoranta, lipsa de cooperare, si asa mai departe.
Pacat ca avem pretentii demne de admirat, dar resursele si respectiv conducerea majoritatii furnizorilor de servicii (indiferent de natura lor - Wizz Air / Aeroportul Baneasa) nu sunt in stare sa le ofere nici macar la 1/8 din standardul lor!

  Inapoi la articolul Peste 140 pasageri, afectati de intarzierea unei aeronave Wizz Air