Comentarii pe articolul Ce masini conduc sefii companiilor auto din Romania


Asa oameni, asa masini

Ciprian Miricica la 8 August 2008, ora 07:15
Asa oameni, asa masini
Mi se pare ceva normal: cine-imparte parte face. In plus, pentru ce sa-ti mai trebuiasca o masina personala atunci cand primesti ce vrei ca masini de serviciu.
Mihai Stumbea la 8 August 2008, ora 08:54
Cand sa mai conduci masina personala? In somn? Doar nu vor conduce masina cea mai ieftina sau una de la alta firma. Se numeste reclama, nu "cine imparte, parte-si face". Gandire mediocra mai au unii.
Gabi Angelescu la 8 August 2008, ora 10:19
Imi place ca se vorbeste doar despre "calatoriile" facute de acesti sefi, pe benzina firmei si cu masina firmei. Nu ar fi interesanta si o comparatie intre km parcursi si vanzarile facute dupa acel drum? Ca numai sa ne plimbam asa, ca sa vedem frumusetile patriei pe banii firmei, cred ca ar fi foarte multi amatori prin toata lumea. Sau ar fi fost interesant sa discutam cati km a facut fiecare pe banii lui ?
Dar din cate am vazut, nu au nici macar masina proprie, asa ca hai sa ne dam mari cu masina de serviciu.
Stefan Eugen Firta la 8 August 2008, ora 10:38
Pentru Ciprian: cum ar fi sa apara GM-ul Mercedes intr-un BMW? La asta te-ai gandit? Cine face mai bine reclama companiei decat oamenii din companie? Nici la asta nu te-ai gandit, nu? Uite inca una: crezi ca baietii astia, country manageri, nu isi permit masina pe care o conduc? BA DA! In concluzie, comunistule, nu cine imparte, parte isi face. Vremurile alea dispar incet incet dar inca persista din cauza celor ca tine ca nu stiu decat sa se uite la vecinu' ce masina are, ce casa, sa spuna cat a furat; nu fura, muncesc; e o diferenta. Ia uita-te, ce masina are Fourmont? LOGAN (una dintre ele e adevarat).
Ciprian Roibu la 8 August 2008, ora 13:26
Mda...reclama interna; prin proprii angajati este cea mai ieftina varianta de actiune de marketing. Este si eficienta. Sa nu credeti ca ei sunt incantati de masinile pe care le conduc, sunt chiar plictisiti. Ar si schimba masina dar nu au voie; este exact acelasi lucru ca in cazul unui proaspat angajat care trece de la bicicleta la masina si e foarte incantat la inceput, apoi devine banal deja. Sa nu uitam insa cumva nivelul de responsabilitate la care actioneaza acestia: manevreaza sume imense de bani, iau decizii mai importante decat un tamplar.
Alin Stanciulescu la 8 August 2008, ora 14:09
Sal! Acesti oameni care conduc destinele unei companii spre rezultate inalte merita mult mai mult ! Unii dintre ei chiar neglijaza viata de familie (cunosc multe cazuri). Putini vad doar partea frumoasa a acestei functii.
Alexandru Stefan la 8 August 2008, ora 16:36
Este o situatie oarecum ciudata. Ganditi-va ca daca totusi managerii de la BMW si Audi au ce alege, cei de la celelalte companii sunt limitati la produsele marcii pe care o reprezinta. Fara indoiala ca GM-ul de la Mazda sau Ford si-ar dori un BMW, Porsche sau Mercedes, dar este obligat de bunul simt comercial sa foloseasca un model Mazda, respectiv Ford. Acesti oameni au responsabilitati foarte mari si ar trebui sa va luati de unii dintre subalterni care au salarii mari, dar pricepere 0; sefii cei mari sunt intotdeauna alesi pe spranceana pentru ca cerintele sunt foarte mari, iar pierderile pot fi catastrofale.

  Inapoi la articolul Ce masini conduc sefii companiilor auto din Romania