Reactie retailer: “Masina de spalat nu merge” -“Pai spalati si d-voastra de mana pana se rezolva”!

Cel mai probabil toti am avut, la un moment dat, probleme cu un anumit bun de folosinta indelungata, fiind nevoiti sa apelam la centrele de relatii cu clientii ale retailerilor. Daca de multe ori problemele se rezolva destul de repede si cu un minim de disconfort, uneori apar si situatii mai putin placute in care personalul “foarte bine instruit” al retailerilor “da cu bata-n balta”.

Fara exceptie, toti resellerii din online cat si traditionali se bat cu pumnii in piept strigand sus si tare “clientul nostru, stapanul nostru”, “clientul pe locul numarul unu” si “implinim nevoile clientilor nostri de la A la Z”! Cat este realitate si cat este doar propaganda?

Nu am stiut daca sa rad sau sa plang, atunci cand am aflat un caz 100% real al unui apropiat de-ai mei care a cumparat o masina de spalat ce s-a defectat cat inca era in garantie. S-a dus personal la retailerul respectiv (ma feresc sa dau nume, lasandu-va pe dumneavoastra, daca considerati necesar, sa si nominalizati) si, cu o impertinenta care se voia umor, domnul de la relatii cu clientii i-a raspuns “Pai spalati si dumneavoastra de mana pana se rezolva!”.

Mi s-au derulat in minte imagini de la recenta conferinta How to Web unde am avut ocazia sa il ascult pe antreprenorul Doug Richard povestind, timp de 15 minute, problemele sale cu o companie din Marea Britanie care a tergiversat aproape o saptamana livrarea unei console si a unui joc. “Dupa 3 zile de dialoguri si de promisiuni neimplinite, am simtit nevoia sa ma razbun! Am trimis pe Twitter, celor 9.000 de followeri ai mei, un mesaj violent impotriva acelei companii. Si, desi mi-au acordat mai multa atentie, TOT nu mi-au rezolvat problema asa ca am apelat la relatii de-ale mele din marketing si advertising, pentru a-mi promova mesajul. In doar o saptamana, mesajul meu fusese citit de PESTE 1,3 milioane de persoane. Abia atunci am gasit impacare”, a relatat el.

Efectul social media a fost nemilos pentru compania respectiva si la fel s-ar putea intampla (si se intampla, intr-o masura mai mica) si in Romania. O arma cu doua taisuri, o sabie a lui Damocles.

Va pun la dispozitie cei peste 800.000 de vizitatori unici pe luna ai Wall-Street.ro pentru a relata, in termeni civilizati, intamplarile similare, ciudate, deranjante sau uneori chiar amuzante pe care le-ati avut cu retailerii din Romania.

Adreseaza-te mai jos companiilor cu care ai (avut) probleme, si noi ne vom asigura ca mesajul d-voastra va fi transmis direct lor.

NOTA: Reprezentantii retailerului au reactionat ca urmare a unor insemnari de pe Facebook despre reactia "Spalati dumneavoastra cu mana". Clientul a primit scuze direct din partea unui oficial si a fost anuntat ca va primi o alta masina de spalat.


Comenteaza articolul

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.