Serviciile in Romania

Vorbim despre servicii, ne lovim de ele in fiecare zi, le iubim, le uram, le criticam. Acesta e unul din motivele pentru care am decis sa va impartasesc experientele mele in domeniu, ca un prim pas in incercarea de a creste, macar putin, calitatea acestora.

In noiembrie am organizat un training la Timisoara . Si pentru ca nu organizasem nici un training in Timisoara insa aveam experienta organizarii unor astfel de actiuni la Bucuresti, ne-am hotarat sa incepem prin cautarea unui spatiu adecvat, inca din Septembrie.

Am cerut oferte de la mai multe hoteluri care aveau sali de conferinte si intr-un final, ne-am oprit la o sala de conferinte a unui hotel de 4 stele.

Citeste si:

A contat mult faptul ca sala respectiva beneficia de multa lumina naturala si ca fusesem cazata de mai multe ori in hotelul respectiv , de fiecare data personalul comportandu-se extraordinar. Ne-a placut sala, asa ca ne-am intalnit cu directoarea de vanzari, pentru a face rezervarea salii si sa punem la punct detaliile tehnice. Am plecat de la meeting/intalnire cu mai multe oferte de meniu si am promis ca vom reveni cu un telefon pana la sfarsitul zilei, pentru a confirma meniul ales. Si ne-am onorat promisiunea, revenind cu un telefon - nu mica mi-a fost mirarea cand, sunand pe mobilul doamnei directoare la ora 18.45, mi-a fost dat sa aud urmatoarea replica : « Cum va permiteti sa ma sunati pe mobil la ora asta ??? Va rog sa ma sunati luni in timpul orelor de serviciu» . Nu sunasem ca sa intreb cum va fi vremea, ci sunasem pentru a confirma un business, business din care, zic eu, este platit si salariul dumneaei. Credeti ca vom mai cere vreodata o oferta de la hotelul respectiv ?!

La polul opus, un hotel de 5 stele din Bratislava. Fiind prea obosita sa cobor la restaurant, am sunat la room-service sa intreb daca imi pot aduce ceva de mancare in camera. Cu o voce extraordinar de calda, cel care a raspuns s-a scuzat pentru faptul ca meniul nu se afla in camera (meniu care exista de fapt pe birou, dar pe care eu nu il vazusem), si in mai putin de un minut a batut politicos la usa avand meniul in mana. Nu numai ca si-a mai cerut inca o data scuze pentru inconvenient -desi ii spusesem ca intre timp am gasit meniul-, dar a cerut politicos voie sa imi recomande ceva de mancare.

Un lucru important pentru persoanele din vanzari : fiti disponibili oricand : clientul suna cand are nevoie de ajutor si asteapta sa fie ajutat IMEDIAT !


Comenteaza articolul

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Wall StreetUltimele stiri online din economie si afaceri

Cauti inspiratie in business sau vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri care influenteaza mediul de afaceri? Activeaza notificarile