E-commerce: retaileri offline vs. jucatori online
- Care sunt jucatorii care pornesc cu un avantaj competitiv pe Internet: retailerii offline sau jucatorii cu prezenta online?
- Care este valoarea pe care o estimati pentru piata autohtona a comertului electronic pentru 2007?
- Care este numarul de comenzi online zilnice pe siteul dvs.?
- Care este nivelul de investitii alocate pentru 2007 in platforma dvs. online?
- Care este targetul companiei pentru vanzarile in online pentru acest an?
- Cat mult va concentrati asupra distributiei in zona de online? Investitii bugetate.
- Intentionati sa dezvoltati pe termen mediu si alte branduri/proiecte in zona comertului electronic?
- Care este nivelul marjelor de profit in zona autohtona de e-commerce pentru 2007 si care sunt estimarile pentru 2010?
- Cand estimati ca vor aparea si dealurile/fuziunile interesante pe zona de e-commerce in Romania?
- Care este focusul dvs. pentru acest an : consumer vs. corporate?
4 Care este nivelul de investitii alocate pentru 2007 in platforma dvs. online?
Marius Ghenea
Presedinte, PCFun
Vom investi in total circa 350 mii dolari, inclusiv pe componentele de marketing si promovare. Am realizat recent un exercitiu de rebranding si credem ca acest demers de marketing ne va ajuta sa ne pozitionam in perceptia consumatorilor ca magazinul online preferat de tehnologie din Romania, axat pe conceptul de easy online shopping.
Reprezentantii companiei
Domo,
In acest an DOMO va investi atat in publicitate online, semnificativ mai mult decat anul trecut, cat si in dezvoltarea si operarea platformei de e-commerce.
Alex Stoica
Manager dol.ro, RTC
250.000 EUR.