E-commerce: retaileri offline vs. jucatori online
- Care sunt jucatorii care pornesc cu un avantaj competitiv pe Internet: retailerii offline sau jucatorii cu prezenta online?
- Care este valoarea pe care o estimati pentru piata autohtona a comertului electronic pentru 2007?
- Care este numarul de comenzi online zilnice pe siteul dvs.?
- Care este nivelul de investitii alocate pentru 2007 in platforma dvs. online?
- Care este targetul companiei pentru vanzarile in online pentru acest an?
- Cat mult va concentrati asupra distributiei in zona de online? Investitii bugetate.
- Intentionati sa dezvoltati pe termen mediu si alte branduri/proiecte in zona comertului electronic?
- Care este nivelul marjelor de profit in zona autohtona de e-commerce pentru 2007 si care sunt estimarile pentru 2010?
- Cand estimati ca vor aparea si dealurile/fuziunile interesante pe zona de e-commerce in Romania?
- Care este focusul dvs. pentru acest an : consumer vs. corporate?
6 Cat mult va concentrati asupra distributiei in zona de online? Investitii bugetate.
Marius Ghenea
Presedinte, PCFun
Distributia va continua sa reprezinte, in cursul anului 2007, cea mai mare parte a activitatii noastre cu FIT Distribution, insa vedem o dezvoltare mult mai accentuata a zonei online, pe care ne vom concentra. Investitiile prognozate sunt de 350 mii dolari, insa daca evolutia pietei si a companiei o vor solicita, putem investi sume suplimentare semnificative.
Reprezentantii companiei
Domo,
Magazinul online va beneficia de un interes special in acest an din partea companiei. Investitiile se vor orienta catre publicitate (in special online) si catre dezvoltarea infrastructurii (atat dezvoltarea platformei cat si optimizarea logisticii).
Alex Stoica
Manager dol.ro, RTC
Folosim resursele de care dispunem in zona de retail.