E-commerce: retaileri offline vs. jucatori online
- Care sunt jucatorii care pornesc cu un avantaj competitiv pe Internet: retailerii offline sau jucatorii cu prezenta online?
- Care este valoarea pe care o estimati pentru piata autohtona a comertului electronic pentru 2007?
- Care este numarul de comenzi online zilnice pe siteul dvs.?
- Care este nivelul de investitii alocate pentru 2007 in platforma dvs. online?
- Care este targetul companiei pentru vanzarile in online pentru acest an?
- Cat mult va concentrati asupra distributiei in zona de online? Investitii bugetate.
- Intentionati sa dezvoltati pe termen mediu si alte branduri/proiecte in zona comertului electronic?
- Care este nivelul marjelor de profit in zona autohtona de e-commerce pentru 2007 si care sunt estimarile pentru 2010?
- Cand estimati ca vor aparea si dealurile/fuziunile interesante pe zona de e-commerce in Romania?
- Care este focusul dvs. pentru acest an : consumer vs. corporate?
10 Care este focusul dvs. pentru acest an : consumer vs. corporate?
Marius Ghenea
Presedinte, PCFun
Focusul nostru a fost si va ramane pe clientii consumer. Cu atat mai mult, in cursul acestui an (cu incepere chiar din luna aprilie), vom individualiza o divizie de tip Corporate Sales in cadrul PCFUN, astfel incat sa putem servi corect acest segment de piata, care ne solicita produse si servicii, dar fara a lua focusul de pe partea de consumer, ceea ce inseamna de fapt online commerce in sens B2C.
Reprezentantii companiei
Domo,
In special catre consumer, fara a neglija insa piata corporate.
Alex Stoica
Manager dol.ro, RTC
DOL.ro este prin definitie un site de consumer. Este adevarat ca avem proiecte insa si pe corporate.