Cum isi aleg romanii autoturismele


In alegerea unui autoturism, cei mai multi clienti din Romania actioneaza latura rationala, mai putin pe cea emotionala, potrivit reprezentantilor celor mai importanti importatori de pe piata locala chestionati de Wall-Street. Potrivit acestora, clientii se orienteaza in special dupa pret, dotari, in special cele legate de confort, si dupa cat de bine cotat e modelul respectiv.

1 Care sunt principalele 3 criterii pe care le iau in considerare romanii la alegerea unui autoturism nou?

Vlad Popescu Specialist Vanzari, AUDI
Cele trei criterii principale pe care le iau in considerare romanii la alegerea unui autoturism nou sunt costurile reduse la achizitie, cat mai ergonomica si spatioasa, consumul redus de carburant.
Adrian Panciu Director Vanzari, Skoda
Criteriul cel mai important este pretul sau mai bine zis bugetul maxim alocat pentru achizitionarea autoturismului. Urmeaza dotarile standard si termenul de livrare.
Ioana Marinescu Junior Brand Manager, Toyota
Clientii se orienteaza in special dupa pret, dotari, in special cele legate de confort, si dupa cat de bine cotat e modelul respectiv
Reprezentantii companiei Executiv, Ford
Alegerea unui autoturism este o alegere personala, pentru cei mai multi clienti din Romania, actionand latura rationala si mai putin cea emotionala. Aceasta se explica prin simplul fapt ca in Romania, piata este inca ghidata de prÍt. In continuare, sunt foarte importante si notorietatea si popularitatea marcii precum si fidelizarea fata de marca.
preview intrebare
1
2
3
4
5
6
7
8
9

Comenteaza articolul

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.