Cum isi aleg romanii autoturismele
In alegerea unui autoturism, cei mai multi clienti din Romania actioneaza latura rationala, mai putin pe cea emotionala, potrivit reprezentantilor celor mai importanti importatori de pe piata locala chestionati de Wall-Street. Potrivit acestora, clientii se orienteaza in special dupa pret, dotari, in special cele legate de confort, si dupa cat de bine cotat e modelul respectiv.
- Care sunt principalele 3 criterii pe care le iau in considerare romanii la alegerea unui autoturism nou?
- In ce masura ofertele speciale ale importatorilor influenteaza vanzarile ?
- In ce masura costurile de intretinere si serviciile de asistenta asigurate de dealeri determina publicul sa se orienteze catre anumite marci sau modele?
- Sunt clientii romani fideli unei anumite marci?
- Sunt constienti romanii de efectele asupra mediului in alegerea unui autoturism nou?
- Se ghideaza romanii in alegerea unui anumit model dupa recunoasterea in domeniu a acestuia?
- Ce prefera romanii, motorizarea pe benzina sau diesel?
- Cat de exigenti sunt clientii romani in alegerea optionalelor?
- Ce sfaturi ati da clientilor romani la alegerea unu autoturism nou?
6 Se ghideaza romanii in alegerea unui anumit model dupa recunoasterea in domeniu a acestuia?
Vlad Popescu
Specialist Vanzari, AUDI
Da, acest lucru conteaza foarte mult in alegerea modelului. Romanii au invatat cu timpul ca autoturismul care a obtinut titlul de Masina Anului are un design nou, performante mai bune decat celelalte modele de pe piata si reflecta imaginea proprietarului.
Adrian Panciu
Director Vanzari, Skoda
Da este un argument foarte bun de vanzare si de obicei este cunoscut si de catre clienti datorita mediatizarii distinctiei de catre importatori.
Ioana Marinescu
Junior Brand Manager, Toyota
Aceste titluri pot influenta intr-o oarecare masura decizia de cumparare, dar cred ca mai mult decat titlurile oficiale influenteaza parerea celor apropiati, a familiei si prietenilor.
Reprezentantii companiei
Executiv, Ford
Un astfel de premiu atrage dupa sine un capital de imagine semnificativ, cu siguranta. Daca o astfel de distinctie este completata in mod inteligent de o promovare adecvata si corecta, succesul in vanzari nu va intarsia sa apara.