Cum vad anul 2008 cei mai importanti jucatori din training


Bancile si multinationale vor fi in 2008 cei mai mari clienti ai companiilor de training din Romania, iar cele mai solicitate programe de training vor ramane cele de leadership, potrivit managerilor din piata de profil chestionati de Wall-Street Q&A.

Un articol de Adina Vidroiu.

1 Care au fost cele mai solicitate programe de catre companii in 2007?

Dan Berteanu General Manager, Achieve Global
La ora actuala, se observa clar orientarea companiilor catre programele de leadership. In acest sens, putem sustine fara indoiala ca anul 2007 poate fi declarat anul traningurilor de leadership. Aceasta tendinta a fost confirmata si de rezultatele inregistrate de AchiveGlobal. Astfel, programele de leadership ocupa in prezent peste 60% dintre solicitarile companiilor, spre deosebire de programlele de vanzari care, timp de 2 ani, au ocupat aproximativ 45% dintre solicitarile companiilor din Romania. Trainingurile de leadership contribuie cu 50% la veniturile totale inregistrate de AchieveGlobal pe piata din Romania.
Andrei Gosu Consultant, Ascendis
2007 a fost anul in care am implementat cele mai multe programe integrate de tip Academia de Management sau Colegiul de Vanzari. „Vedete” au fost subiecte ca Leadership sau Putere si Influenta Pozitiva.
Eugen Dragomir Director, Codecs
In ordinea importantei, cele mai solicitate programe de catre companii in 2007 au fost cele pentru vanzari si negociere in vanzari, Customer service, Management pentru noii intrati, Leadership si dezvoltarea echipei (teambuilding). In ordinea importantei: Vanzari si negociere in vanzari, Customer service, Management pentru noii intrati
Leadership, Dezvoltarea echipei (teambuilding).
Adrian Florea Managing Partner, Grupul Trend Consult
Accentul s-a mutat progresiv in ultimii ani din zona cursurilor punctuale pe solutii/ programe de invatare fluente si pe termen lung, cu interventii si in afara celor clasice de training in sala. In 2007, la nivel de Grup, am facut un pas decisiv in directia acestui tip de programe prin lansarea filozofiei de Connected Learning. Aceasta presupune construirea programelor dintr-o serie de interventii, conectate intre ele, care permit un proces complet si fluent de invatare. Nu vorbim numai de cursuri in sala ci de generarea unui numar cat mai mare de experientele reale din care participantii sa poata invata. Impactul principiilor si conceptelor pe care le transmitem este mult mai puternic odata ce concluziile sunt trase din propriile experiente.
Viorel Panaite Partener, Human Invest
Cele mai solicitate programe ale ale companiei noastre au fost cele de abilitati manageriale si leadership (Situational Leadership II), in care am avut peste 1000 de participanti, urmate apoi de sesiunile de Time Management, DiSC - Comunicare si influenta si „Team Skills”: Abilitati de lucru in echipa.
preview intrebare
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

Comenteaza articolul

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.