Cum vad anul 2008 cei mai importanti jucatori din training


Bancile si multinationale vor fi in 2008 cei mai mari clienti ai companiilor de training din Romania, iar cele mai solicitate programe de training vor ramane cele de leadership, potrivit managerilor din piata de profil chestionati de Wall-Street Q&A.

Un articol de Adina Vidroiu.

4 Cat de des apeleaza companiile la programe de training?

Dan Berteanu General Manager, Achieve Global
La ora actuala companiile din Romania apeleaza deseori la astfel de programe. Rezultatele inregistrate in anul 2007 au confirmat faptul ca managerii romani sunt din ce in ce mai interesati de programele de training si aloca bugete din ce in ce mai mari pentru astfel de activitati.

Desi nu este inca matura, piata serviciilor de training din Romania inregistraza un trend ascendent si ar putea cunoaste un adevarat boom in urmatorii ani, odata cu introducerea fondurilor europene pentru dezvoltarea resurselor umane.
Andrei Gosu Consultant, Ascendis
Din ce in ce mai des. In domeniile in care exista competitie, managerii au realizat ca singurul mare diferentiator care genereaza profit sunt oamenii. In consecinta, au alocate bugete anuale de instruire si dezvoltare organizationala din ce in ce mai mari.
Eugen Dragomir Director, Codecs
Piata de training este intr-o crestere de 30% - 35%. Astfel, companiile apeleaza atat din punct de vedere motivational cat si din punct de vedere al formarii de abilitati, atitudini sau pur si simplu livrare de cunostinte.
Adrian Florea Managing Partner, Grupul Trend Consult
In functie de ceea ce a generat nevoia de training companiile folosesc de la interventii punctuale pana la programe de cateva luni sau chiar un an. In ultima perioada, cea de-a doua varianta apare din ce in ce mai des ca cerinta, programele de durata asigurand o transmitere sustinuta a abilitatilor si mesajelor pe o perioada mai indelungata si suport in aplicarea lor in viata de zi cu zi.
Viorel Panaite Partener, Human Invest
Unele companii au o traditie de peste zece ani si au bugete de peste 500.000 euro pentru a-i investi permanent in educatia angajatilor, altele au traditie de doar cativa ani. Astfel, pot spune ca sunt companii care fac din training o traditie si un avantaj competitiv, si altele care cheltuie bani ocazional, iar aceste costuri nu se capitalizeaza in performanta.
preview intrebare
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Setari Cookie-uri