Cum vad lanturile de cafenele dezvoltarea in provincie


Piata autohtona a cafenelelor a devenit in ultimul an extrem de atragatoare, atat pentru retelele de cafenele locale, cat si pentru marii jucatori internationali. Ce strategii vor adopta Turabo Café, Cafepedia, Gloria Jean\'s Coffees si gigantul Starbucks in extinderea la nivel national si ce sanse acorda acestia provinciei in fata Capitalei?

Un articol de Denisa Apostol.

4 Au existat probleme in adaptarea brandului pe care il reprezentati la nivel local? Care ar fi acestea?

Tudor Niculescu Director General, Turabo Caf
Nu am avut probleme. Cred ca vorbim de o piata destul de unitara in Romania. Mai degraba suntem interesati sa intelegem cum putem sa adaptam brandul Turabo Caf pe o piata precum Cehia, unde dinamica este destul de diferita.

Radu Marinescu General Manager, Gloria Jean's Coffees
In prezent, in afara de Cluj, nu am cunostinta de existenta unor mari lanturi de cafenele in provincie,insa, pot spune ca in ceea ce priveste conceptul brand-ului nostru, si anume self service-take away, exista o anumita reticenta, legata evident, de sistemul de servire, de preturi si de servirea in paharele de unica folosinta.
Catalin Mahu Director General, Cafepedia
Nu au fost probleme pentru restaurantul La Mama din Mamaia (n.r -singura locatie din provincie in acest moment). Nu ma astept pentru Cafepedia sa aiba probleme de adaptare la nivel local.
Viorel Stoiean District Manager, Starbucks
Numarul tot mai mare de clienti care ne viziteaza zilnic, precum si faptul ca deja avem clienti fideli care vin in cafenelele noastre de mai multe ori pe saptamana ne-au aratat ca Starbucks a fost foarte bine primit pe piata din Romania. Ne-am bucurat sa vedem ca romanii, indiferent daca sunt sau nu din Bucuresti, sunt oameni deschisi, care adopta cu usurinta noi concepte. Cafenelele Starbucks sunt vizitate de o varietate de consumatori, de la oameni care merg la cumparaturi, familii cu copii, oameni de afaceri pana la functionari, studenti sau pensionari.

In Romania am gasit oameni deja familiarizati cu marca si produsele Starbucks din calatoriile lor in strainatate. Consumatorii din Romania nu sunt foarte diferiti de cei din alte tari. Un bun exemplu este preferinta pentru Caramel Macchiato, una dintre cele mai populare bauturi espresso din lume.

preview intrebare
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Setari Cookie-uri