Cum vad lanturile de cafenele dezvoltarea in provincie


Piata autohtona a cafenelelor a devenit in ultimul an extrem de atragatoare, atat pentru retelele de cafenele locale, cat si pentru marii jucatori internationali. Ce strategii vor adopta Turabo Café, Cafepedia, Gloria Jean\'s Coffees si gigantul Starbucks in extinderea la nivel national si ce sanse acorda acestia provinciei in fata Capitalei?

Un articol de Denisa Apostol.

7 Pentru provincie, preferati extinderea in mall-uri sau stradala?

Tudor Niculescu Director General, Turabo Caf
Cum spuneam anterior, in provincie, zonele de interes comercial s-au dezvoltat in centrele comerciale de tip mall. Exista putine orase in care intalnim o concentrare de cafenele cum este, de exemplu, in zona Radu Beller din Bucuresti. Avem Sibiul, Brasovul, poate si Timisoara.
Radu Marinescu General Manager, Gloria Jean's Coffees
In mall-uri sau centre comerciale tip Carrefour - asigura un flux mare de consumatori.
Catalin Mahu Director General, Cafepedia
Eu cred in dezvoltarea strazii. Cred ca orice oras trebuie sa aiba strada dezvoltata. Trebuie sa existe si in galeriile comerciale, dar eu cred ca daca vrei sa dezvolti o retea de cafenele, obligatoriutrebuie sa ai cultura strazii.
Viorel Stoiean District Manager, Starbucks
Locatiile cafenelelor Starbucks sunt alese in functie de particularitatile fiecarei piete. Noi deschidem cafenele acolo unde clientii nostri isi doresc sa ne gaseasca. Locatiile din Iulius Mall, Bucuresti Mall si Plaza Romania sunt extraordinare din punctul de vedere al afluentei clientilor, al mediului si al logisticii disponibile.

De asemenea, suntem interesati sa deschidem si locatii stradale, dar acest fapt este strans legat de dinamica pietei si de oferta imobiliara.
preview intrebare
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Setari Cookie-uri