Q&A: Ce spun directorii de marketing din banci despre social media si bugete


Dupa o perioada de precautie la debutul crizei, bancile au reinceput sa comunice si sa lanseze noi oferte. Despre importanta social media, bugetul de comunicare si promovarea creditelor, intr-un dialog cu directorii de marketing a patru banci de pe piata locala.

3 Cum a variat bugetul de marketing al bancii in 2010 comparativ cu anul trecut?

Philippe Lelarge Director de Strategie si Marketing, BRD-Groupe Societe Generale
Istoric vorbind, BRD are bugete de marketing moderate, pentru ca noi consideram ca cel mai important instrument de marketing este reteaua noastra de agentii.

Totusi, conform strategiei noastre evocate mai sus, bugetul nostru de marketing este in crestere in acest an, ceea ce ne permite sa avem o prezenta media diversificata (TV, presa, radio, on-line).
Anca Rarau Director Marketing si Comunicare, Banca Transilvania
Bugetul de marketing se pliaza si raspunde obiectivelor ambitioase pe care le avem in 2010.
Daniel Pana Director de Marketing, BCR
Bugetul de marketing a urmarit conditiile pietei, deci o scadere a acestuia a fost de inteles.
Diana Misa Director Marketing, OTP Bank Romania
Din fericire, 2010 nu a adus variatii in bugetul dedicat activitatilor de marketing. Prin urmare, ne incadram in aceleasi linii bugetare alocate si in 2009.
preview intrebare
1
2
3
4
5
Setari Cookie-uri