Q&A: Cum vad asiguratorii a doua parte a anului?


Masurile anuntate de guvern, cat si perspectiva cresterii numarului de someri si a scaderii veniturilor populatiei vor determina multi romani sa amane achizitionarea de asigurari sau sa rezilieze politele. In plus, specialistii cred ca este posibila, in a doua parte a anului, o reorientare a consumatorilor catre produsele care ofera garantii.

3 Ce rol au jucat produsele unit-linked in modificarea pietei asigurarilor de viata si comportamentului consumatorului roman pe timp de criza?

Cornelia Aurelia Coman director general, ING Asigurari de Viata
In acest peisaj de criza, dincolo de o mai mare grija a bugetului personal, prin prisma modului in care sunt cheltuiti sau investiti banii de catre public in general, cred ca detinatorii de polite unit-linked, in particular, au inteles in primul rand ca asigurarea de viata (traditionala sau unit-linked) este un produs pe termen lung, gandit sa aduca beneficii la maturitate.

In al doilea rand, trendul in ceea ce priveste numarul celor care renunta la contractele de asigurare este in scadere (-13% in Q1 2010, fata de Q1 2009), iar nivelul de protectie pe care clientii il asigura celor dragi este in crestere (cu 13% mai ridicat in Q1 2010 fata de acelasi interval din 2009).
Florina Viziteanu Presedinte directorat, BCR Asigurari de Viata
In prima etapa am asistat la o stagnare a vanzarii UL (Unit-Linked m.red.), apoi am asistat la o repozitionare a jucatorilor din piata care traditional vindeau UL cu prima unica.

Astfel s-au dezvoltat produse cu prima esalonata si produse cu componenta garantata.
Mihai Popescu CEO, Aviva Romania
Ovidiu Racoveanu Director Asigurari de Viata, Generali Asigurari
Din pacate multi romani si-au reziliat politele de asigurare de viata, in special cele cu componeneta investiotionala, din dorinta de a dispune de lichiditati.

Au pierdut insa din vedere faptul ca, astfel, si-au anulat castigul potential si au pierdut beneficiile protectiei financiare, cu atat mai necesare intr-o perioada instabila economic.

In pofida acestor tendinte, companiile de asigurari fac in continuare eforturi de educare a romanilor cu privire la beneficiile unui astfel de produs tip unit-linked.

Fiecare asigurator cauta sa lanseze produse noi, atractive, adaptate noilor conditii financiare ale romanilor.
Shaun Russel director comercial, Eureko Romania
Asigurarile de viata Unit-Linked au sprijinit piata asigurarilor de viata, intr-o perioada foarte dificila pentru industria asigurarilor.

Mai ales, produsele Unit-Linked cu prima unica au inregistrat un avans puternic.
preview intrebare
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Setari Cookie-uri