Q&A: Cum schimba redeschiderea magazinului Cocor piata de retail?


Magazinul Cocor se va redeschide sambata, dupa ce a fost inchis timp de doi ani pentru lucrari de renovare si extindere, investitia totala ridicandu-se la 24,5 milioane euro plus TVA. Ce sanse are un centru comercial cu o suprafata de 10.000 mp inchiriabili, amplasat in inima Bucurestiului, sa schimbe piata de retail si ce riscuri implica repozitionarea sa sunt doar cateva dintre intrebarile la care au raspuns specialistii consultati de Wall-Street.

5 Ce riscuri implica repozitionarea magazinului Cocor in contextul actual al pietei de retail?

Monica Barbu vicepresedinte si director al diviziei de retail, The Advisers/ Knight Frank.
Repozitionarea unui centru comercial ofera posibilitatea de a se reorienta spre un anumit segment de piata si poate include, de asemenea, consolidarea alte surse de venit. Pentru a avea success intr-o piata competitiva, este foarte important sa te poti adapta din timp, pentru a targeta un anumit segment de consumatori.

Unul din riscurile legate de astfel de centre reinventate este de a-si pierde traficul loial de cumparatori. Tinand cont de mixul de chiriasi anuntat de centrul Cocor, se pare ca se asteapta la acest lucru. Indiferent de noul concept promovat, pozitia centrala a proiectului si expunerea foarte buna ii va ajuta cu siguranta in formarea de trafic pentru noii chiriasi.
Laura Bencze research manager, CB Richard Ellis
Cocor este un pariu pentru realitatea acestor zile, este un pariu pentru un alt stil de centru comercial, cu focus pe fashion, nu pe distractie sau pe o politica de preturi reduse. Daca sloganul de marketing promovat zilele acestea - viitorul modei - se va traduce in realitate prin incurajarea designerilor romani si prin deschiderea de magazine precum Sepala, MLH sau Stephan Pelger, atunci Cocor are sansa de a se impune pe piata de retail din Bucuresti.
Carmen Ravon consultant in cadrul diviziei de retail, King Sturge
Este foarte important mixul de retaileri, intrucat o mica parte dintre romani isi permite sa achizioneze anumite marci medium-high, in conditiile in care retailerii au nevoie de vanzari zi de zi, precum si de volume.
preview intrebare
1
2
3
4
5
Setari Cookie-uri