Q&A: Cum vor evolua tarifele RCA si Casco in 2011?


Sapte societati de asigurare au notificat pana in prezent Comisia de Supraveghere a Asigurarilor (CSA) cu privire la tarifele de prima stabilite pentru 2011 aferente asigurarilor obligatorii RCA si criteriile proprii de corectie a acestora. Citeste o dezbatere cu patru specialisti din piata cu privire la cum ar putea evolua tarifele de prima RCA si Casco in 2011.

6 Pe ce canale de vanzari mizati, in general, dar mai ales acum in cadrul campaniei de iarna? Ce s-a schimbat din aceasta perspectiva in ultimii ani?

Razvan Pavel director tehnic auto, Groupama Asigurari
Nu exista un canal de vanzare favorizat sau preferat. Continuam sa avem un volum de activitate important in colaborarea cu bancile si societatile de leasing, si in plus, vom continua sa dezvoltam si mai mult vanzarile prin retelele de dealeri auto cu care avem incheiate conventii de colaborare.

In comparatie cu ultimii ani, putem afirma ca am imbunatatit volumul de vanzari prin intermediari atat brokeri cat si agenti.
Cristian Fugaciu director general, Marsh Romania
La aceasta intrebare directorul general Marsh Romania nu a oferit raspuns.
Alexandru Pintilie administrator delegat, Pintilie Broker de Asigurare
Pintilie Broker de Asigurare (PBA) a mizat si anii trecuti si mizeaza si acum foarte mult pe componenta online a vanzarilor. Fata de anul trecut am inceput sa folosim in zona on-line marketing-ul afiliat care este destul de atractiv si care genereaza vanzari peste asteptarile noastre.

Nu neglijam, in acelasi timp, nici componenta clasica a vanzarilor prin cadrul agentiilor RCA Ieftin, astfel ca in debutul campaniei de iarna reteaua noastra din Capitala a ajuns la un numar de 10 agentii.
Augustin Pop director general, Asigura-ieftin.ro
Principalul canal de vanzare pe care il utilizam il reprezinta mediul online, datorita dinamicii oferite in lucrul cu potentialii clienti. Volumul de informatii oferit este consistent, dar in acelasi timp structurat, facilitand accesul la informatie unui segment de public mult mai mare decat am putea atinge prin alte metode. Tinand cont de trendul crescator inregistrat in ultimii ani in tranzitia si adaptarea afacerilor la mediul virtual, consider ca aceasta va reprezenta cea mai rapida, economica si eficienta metoda de informare si achizitionare a serviciilor in 2011.
preview intrebare
1
2
3
4
5
6
7
8
Setari Cookie-uri