In era in care "fresh", "bio", "raw vegan" au devenit cuvinte uzuale in vocabularul romanilor, o afacere cu sucuri naturale, facute pe loc, nu poate avea decat o directie: succes.
Romanii sunt tot mai preocupati de ce consuma, asa ca un stil de viata sanatos face parte deja din viata lor. Poate ca inca nu la nivelul tarilor din Vest, insa tendinta este de crestere. La aceasta se adauga si lipsa timpului sau graba oamenilor, fapt pentru care putem spune ca exista cerere si potentiali clienti. Investitia este relativ mica, de cateva mii de euro, in functie de cat de sofisticat doresti sa fie standul, si poate fi recuperata in mai putin de un an.
Asadar, de aici reteta succesului tine de imaginatia ta in vanzari si atragerea clientilor, pentru a nu le da doar un pahar de suc in schimbul unei sume de bani. Ce poti face este sa iesi in evidenta cu un concept special in jurul afacerii, care sa fie usor de ramas in mintea consumatorilor sau potentialilor clienti. Un exemplu care sa te inspire poate fi
Vagonul cu Sucuri, un mic business pus la propriu pe roti de doi tineri arhitecti. Povestea lor o puteti citi
aici.
De ce ai nevoie pentru a incepe aceasta afacere:
*NOTA: prezenta lista este orientativa si poate suferi in timp modificari de continut. Pentru acestea Wall-Street.ro declina orice responsabilitate.
- Storcatoare de fructe
- Fructe
- Angajati (daca nu vrei sa lucrezi tu)
- Un stand de la care sa vinzi
Vor sa incerce aceasta idee: 28 din 33