1 / 9

Dana Cortina, director general Porsche Inter Auto Romania

Dupa un 2012 care ne-a adus inapoi la nivelul anului 2000 ca numar de masini noi livrate, 2013 se arata ca un nou an dificil pentru piata auto din Romania. Cel mai probabil, segmentul auto de lux va merge in continuare bine, fiind motorul intregii piete in termeni valorici.

De asemenea, ne asteptam din nou la rezultate bune pe segmentul clientilor de flote. Aici exista o oportunitate buna, pentru ca multe parcuri auto sunt evident invechite, o serie de companii amanand deja de cativa ani reinnoirea lor.

Segmentul clientilor individuali se va dezgheta probabil cel mai greu, atat din cauza veniturilor reduse sau incerte pe termen lung, cat si din cauza problemelor legate de finantare.

Pe termen lung, gradul de motorizare din Romania poate reprezenta o oportunitate. Daca in Romania exista in jur de 200 de automobile la mia de locuitori, in Occident cifra este dubla, iar gradul de reinnoire a parcului de masini, analizand datele din ultimii ani, a fost foarte scazut.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri