1 / 5

Paul Badea JR, proprietar Badsi


In 2016 se previzioneaza un trend ascendent al pietei auto, atat in ceea ce priveste cresterea volumului de autovehicule vandute, cat si o usoara modificare de structura a modelelor solicitate de clienti. Mizand pe scaderea TVA si un debut mai rapid al programului Remat, Badsi estimeaza pe segmentul retail o crestere de aproximativ 15% fata de 2015, insumand peste 160 de unitati vandute.


In sustinerea acestei previziuni ne bazam pe mentinerea unor vanzari solide pentru noile modele Nissan Qashqai, Juke, dar si pe o crestere a solicitarilor pentru Noul X-Trail. De asemenea, luand in calcul istoricul modelului, asteptam o buna pozitionare pe piata odata cu lansarea Noului Nissan Navara.


Trendul eco este din ce in ce mai prezent in toate mediile de afaceri si lifestyle, motiv pentru care ne bazam pe aceasta oportunitate pentru educarea publicului tinta in ceea ce priveste viitorul reprezentat in auto de modelele electrice. Astfel, in al doilea semestru, tintim un debut promitator si estimam o cota de peste 10 unitati Nissan Leaf comercializate pana la finele anului.


Compania Badsi, cel mai mare dealer Nissan, a fost infiintata in 1992 avand ca obiect principal de activitate service auto, in ultimii ani fiind din ce in ce mai prezenta in zona de fleet management. Badsi a cedat importurile catre Renault-Nissan Romania in 2002.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri