Gradul de satisfactie resimtit de clientii de peste ocean la achizitionarea

Gradul de satisfactie resimtit de clientii de peste ocean la achizitionareaGradul de satisfactie resimtit de clientii de peste ocean la achizitionarea unui automobil a crescut cu 1,2 % in acest an, ajungand la un punctaj de 82 puncte din maximul de 100, rezultat record in istoria de 12 ani a studiului realizat de Universitatea din Michigan. Analistii apreciaza ca stabilirea acestui punctaj a fost posibila datorita cresterii satisfactiei generate de marcile autohtone si europene, care au compensat scaderea marcilor asiatice. Producatorii niponi si coreeni au inregistrat cel mai important declin in topul satisfactiei resimtite de clientii nord-americani din 1996 pana in prezent. Sondajul a fost realizat de Universitatea din Michigan in perioada aprilie - iunie a acestui an, pe un esantion de peste 11.000 de persoane, cumparatori ai unui automobil nou in ultimii trei ani. Subiectii au fost pusi sa estimeze nivelul de satisfactie oferit de autombilele detinute, in raport cu asteptarile initiale si sa compare automobilul personal cu cel ideal. Eroarea maxima admisa este de 1% la nivelul industriei si de 2% pentru fiecare constructor in parte.

Liderul in materie de satisfactie oferita clientilor, in acest an,

Liderul in materie de satisfactie oferita clientilor, in acest an,Liderul in materie de satisfactie oferita clientilor, in acest an, este divizia de lux de la Toyota, Lexus. Calitatea produselor si a serviciilor de asistenta oferite prin intermediul acestei marci au avut un raspuns pozitiv din partea publicului, Lexus obtinand 87 de puncte din 100. Podiumul este completat, la egalitate de puncte, de Bmw, Buick, Cadillac, Mercury si Lincoln,fiecare cu cate 86 de puncte.

Toyota este marca cu cea mai mare scadere in topul satisfactiei clientilor,

Toyota este marca cu cea mai mare scadere in topul satisfactiei clientilor,Toyota este marca cu cea mai mare scadere in topul satisfactiei clientilor, scazand cu 3 puncte fata de rezultatul inregistrat in 2006 in cadrul aceluiasi studiu. Producatorul japonez se claseaza in spatele americanilor, cu doar 84 de puncte primite din partea clientilor chestionati. Toyota a reusit insa sa depaseasca General Motors la vanzarile de automobile aferente primului semestru, comercializand 4.72 miliarde de unitati la nivel global. Este de asteptat ca performanta niponilor sa se pastreze pana la sfarsitul anului.

Un alt producator japonez depunctat de clientii americani este Honda,

Un alt producator japonez depunctat de clientii americani este Honda,Un alt producator japonez depunctat de clientii americani este Honda, care a obtinut tot 84 de puncte, dupa ce in ultimii doi ani punctajul inregistrat fusese de 86. Niponii, prezenti cu cinci unitati de productie in Statele Unite, au pierdut locul doi detinut cu un an in urma.

Gigantul american Ford a castigat, in ultimii ani, tot mai multi

Gigantul american Ford a castigat, in ultimii ani, tot mai multiGigantul american Ford a castigat, in ultimii ani, tot mai multi clienti multumiti, inregistrand o crestere cu 5 puncte fata de punctajul d in 2005, cand erau considerati cea mai nesatisfacatoare marca de peste Ocean. Totusi, cu 80 de puncte se afla la o distanta considerabila de producatorii mari de pe piata americana. Situatia constructorului american este, insa, destul de dificila, Ford fiind in plin proces de restructurare si de restrangere a capacitatii de productie.

Marcile auto de care americanii sunt cei dezamagiti sunt Mazda, Kia

Marcile auto de care americanii sunt cei dezamagiti sunt Mazda, KiaMarcile auto de care americanii sunt cei dezamagiti sunt Mazda, Kia si Jeep toate aflate sub plafonul de 80 de puncte. Marcile asiatice au strans doar 78 de puncte, in timp ce fondatorul conceptului 'autoturism de teren' a obtinut doar 75, fiind codasul studiului American Customer Satisfaction Index.