Elimina stresul

Elimina stresulDin fericire, sursele mici de stress sunt usor de eliminate, odata ce le identifici.

Iata cateva exemple : daca rapoartele de cheltuieli iti dau dureri de cap, aminteste-ti ca exista aplicatii care fac acest lucru pentru tine; daca lucrezi de acasa si vecinii te deranjeaza, pune un semn pe usa care sa ii anunte asta. Sunt sanse mari sa inteleaga si sa faca mai putina galagie.

Sursa foto : freedigitalphotos.net

Incalca regulile

Incalca regulileRegulile, insa a nu se confunda cu legile, sunt facute pentru a ne ghida, nu pentru a ne controla.

Pe de alta parte, solutiile creative vin de cele mai multe ori din incalcarea regulilor. In afara de cresterea profitabilitatii, incalcarea regulilor poate fi amuzanta.


Sursa foto : freedigitalphotos.net

Nu alerga dupa idei

Nu alerga dupa ideiDoar pentru ca te gandesti la un lucru, nu inseamna ca si trebuie sa il faci.

Cautand toate aceste idei va vor distrage atentia de la ceea ce ar trebui sa faceti. Daca o idee este una cu adevarat buna, plaseaz-o intr-o pozitie logica din planul tau de actiune, decat sa actionezi in urma unui impuls.


Sursa foto : freedigitalphotos.net

Nu lucra cu oameni care nu iti plac

Nu lucra cu oameni care nu iti placNu trebuie sa muncesti alaturi de oameni care nu sunt pe placul tau chiar daca iti place jobul.

Poti apela la ajutorul unor recruteri si astfel sa gasesti un loc de munca mai bun.


Sursa foto : freedigitalphotos.net

Renunta la clientii care iti dau batai de cap

Renunta la clientii care iti dau batai de capViata este prea scurta, iar unii oameni si companii iti pot da mai multe batai de cap decat merita, atat din punct de vedere emotional, cat si financiar.

Cu putina “incurajare” isi vor muta atentia in alta parte. Poti reununta la acestia fara sa ii jignesti.

Sursa foto : freedigitalphotos.net

Fa o fapta draguta

Fa o fapta dragutaNu se rezuma totul la tine sau la companie. Rezerva-ti putin timp si face un gest frumos pentru o alta persoana, pentru o organizatie de caritate sau chiar pentru alta companie.

Te va face sa te simti mult mai implinit.


Sursa foto : freedigitalphotos.net

Nu te enerva pentru probleme marunte

Nu te enerva pentru probleme marunteViata este plina de lucruri mici care iti dau batai de cap. De exemplu, reprezentanti ai relatiilor cu clientii cu care este mai greu sa comunici decat cu un robot, persoane grabite in trafic care iti taie calea.

Daca privesti in ansamblu iti dai seama ca nu merita sa te enervezi pentru astfel de lucruri marunte.


Sursa foto : freedigitalphotos.net

Asuma-ti responsabilitatea

Asuma-ti responsabilitateaNu juca rolul victimei!

Daca te afecteaza un anumit lucru, fa ceva in aceasta privinta si nu da vina pe ceilalti pentru situatia prin care treci tu. Preia controlul, elimina vina si scuzele.


Sursa foto : freedigitalphotos.net

Deleaga anumite sarcini

Deleaga anumite sarciniNu esti indispensabil la locul de munca.

Lasa-te ajutat de cei din jur. Impartaseste activitatile pe care le ai de facut, precum si experienta ta. “Un antreprenor nu este un manager. Un antreprenor este o persoana care concepe idei, le construieste, pentru ca apoi sa lase managerii buni sa se ocupe de afaceri”, spune Richard Branson, CEO la Virgin Airways.


Sursa foto : freedigitalphotos.net

Gandeste!

Gandeste!Este usor sa lasati agitatia sa va impiedice sa acordati putin timp doar pentru a gandi.

De ce crezi ca ideile cele mai bune iti vin in dus? O explicatie poate fi acela este singurul moment din zi cand ai timp doar sa gandesti.

Aloca-ti timp a medita.


Sursa foto : freedigitalphotos.net

Prioritizeaza-ti activitatile

Prioritizeaza-ti activitatileIntreaba-te daca ceea ce faci la momentul respectiv este cel mai bun lucru pe care il poti face.

In fiecare zi poti avea tot mai multe probleme carora trebuie sa le faci fata.

Alege-le pe cele care sunt importante, nu doar urgente, si nu doar pe cele care se intampla sa fie in fata ta.


Sursa foto : freedigitalphotos.net

Nu te epuiza muncind

Nu te epuiza muncindCand muncesti prea mult este foarte posibil sa iti scada productivitatea, dar si sa te alegi cu probleme de sanatate.

In plus, poti lipsi la multe momente importante din viata.

Nimeni nu a murit spunand ca si-ar fi dorit sa petreaca mai mult timp la birou.


Sursa foto : freedigitalphotos.net