Abilitati de comunicare
"Printre cele mai importante calitati pe care le cautam la un angajat se numara comunicarea si relationarea corecta, concisa si concreta, cu exemple din experienta anterioara", a declarat Crina Ilie, HR Director in cadrul operatorului medical privat Regina Maria.Sursa foto: freedigitalphotos.net
Flexibilitate
"Nu ma intereseaza numai capacitatea unui candidat de a face fata pozitiei: caut talente, persoane capabile da promoveze sau sa-si diversifice aria de competenta. (...) Este mult mai usor sa oferi unui angajat instruire pentru a-i completa cunostinte sau pentru a-l ajuta sa-si dezvolte aptitudini decat sa incerci sa acomodezi persoane a caror atitudine nu este compatibila cu cultura organizationala", spune Ana Glavce, manager de resurse umane in cadrul companiei de curiera TNT Express Romania.Sursa foto: flickr.com
Profesionalism
"Existenta unei baze de cunostinte si o experiente solida, cu fir rosu, in care experientele si aptitudinile s-au acumulat, exersat si consolidat suficient, alaturi de preocuparea de a studia si a se dezvolta in profesia aleasa", reprezinta de asemenea un plus al candidatului care este in cautarea unui loc de munca, potrivit reprezentantului Regina Maria.Sursa foto: freedigitalphotos.net
Creativitate
"Creativitatea ocupa un rol important, oferindu-i unui angajat capacitatea de a gasi/dezvolta solutii pentru probleme mai vechi sau mai noi, de a imbunatati chiar si cele mai trainice procese si a ajuta astfel la cresterea eficientei care se poate traduce chiar printr-un avantaj fata de concurenta", spune Monica Botocan, director de resurse umane al companiei farmaceutice MSD Romania.Sursa foto: freedigitalphotos.net
Entuziasm si responsabilitate
"Implicarea in munca, atentia la resursele folosite si gestionarea lor judicioasa, focus pe calitatea muncii depuse si rezultate, nu pe efort si executie mecanica a unor sarcini" sunt elemente extrem de importante de care are nevoie o persoana care isi doreste un loc de munca care sa ii aduca satisfactie, spune Crina Ilie, HR Director la Regina Maria.Sursa foto: flickr.com
Capacitate de adaptare
"Indiferent ca vorbim despre restructurari, fuziuni, modificare a portofoliului unei companii sau creare de noi roluri intr-o companie, capacitatea de adaptare a unui angajat este esentiala pentru a face fata provocarilor si a ajuta compania sa treaca cu succes prin aceste incercari", considera reprezentantul MSD.Sursa foto: flickr.com
Realism
"Conectarea la realitatea organizatiei, a mediului de business, si o atitudine de parteneriat cu angajatorul" - toate acestea sunt esentiale pentru a deveni un angajat bun in orice companie, sustine directorul de resurse umane al operatorului Regina Maria.Sursa foto: flickr.com