Asculta nevoile angajatilor tai, concentreaza-te asupra acestora si respecta-le

Asculta nevoile angajatilor tai, concentreaza-te asupra acestora si respecta-leAi mai auzit probabil acest lucru si inainte, dar merita sa fie repetat pentru ca in leadership a asculta este mult mai important decat a vorbi.

Citatul: „Intrebarile unesc. Raspunsurile destrama” este elocvent in acest context. A pune Intrebari echipei tale Ii va determina sa se implice. A dicta raspunsurile ii va face sa se Indeparteze.

De exemplu, in loc sa le dai calea si modalitatea pentru a ajunge la un anumit obiectiv, este de preferat sa le arati unde vrei sa ajungi, care este rezultatul asteptat si sa Ii lasi pe ei sa isi organizeze activitatea astfel incat sa ajunga la rezultatele pe care le astepti.

Recunoaste meritele angajatilor valorosi

Recunoaste meritele angajatilor valorosiRecunoasterea este un uimitor motivator.

Adrian Gostick si Chester Elton au scris o carte numita „The Carrot Principle” in care fac referire la un studiu realizat pe mai mult de 200.000 de angajati, desfasurat pe o perioada de 10 ani. Studiul a aratat ca cei mai de succes manageri le-au recunoscut in mod constant si fundamentat meritele angajatilor.

De fapt, acestia au constatat ca managerii au realizat rezultate semnificativ mai bune in afaceri atunci cand au oferit angajatilor recunoasterea sub forma de laude constructive, mai degraba decat sub forma de recompense monetare. Atunci cand observi ceva bine facut in cadrul companiei, nu ezita sa apreciezi public acel lucru si sa lauzi initiativa.

Sursa foto: freedigitalphotos.net

Ofera compensatii echitabile si investeste pentru performanta pe care o cauti

Ofera compensatii echitabile si investeste pentru performanta pe care o cautiIn primul rand, trebuie sa platesti un salariu despre care angajatii cred ca este o compensatie echitabila. In al doilea rand, trebuie sa platesti pentru performante ori de cate ori este posibil.

Acest lucru nu inseamna 100% o compensare contingenta. Aceasta Inseamna sa creezi asteptari legate de salariul de baza oferind, in acelasi timp, bonusuri si cuantificatori clari ai succesului. Acest lucru Ii va obliga pe angajatii sa depuna eforturi pentru a atinge obiectivele pe care le-ai subliniat.

Incurajeaza inovatia

Incurajeaza inovatiaManagerii trebuie sa realizeze ca inovatiile au venit din randul cel mai de jos al ierarhiei. Acestea sunt produsul oamenilor care lucreaza In manufacturierea produsului sau serviciului pe care tu l-ai conceput, de la cei care interactioneaza in mod direct cu clientul si de la cei care solutioneaza probleme ce apar zi de zi.

Asadar, inovatia trebuie sa fie incurajata. Orice idee noua adusa de unul dintre angajati trebuie analizata si atent valorizata.

Sursa foto: freedigitalphotos.net

Politicile companiei trebuie sa vina in sprijinul obiectivelor

Politicile companiei trebuie sa vina in sprijinul obiectivelorDezvoltarea de politici corecte si care sprijina obiectivele companiei va motiva angajatii si mai mult. De exemplu: nu poti considera lipsa de la birou pentru a participa la un seminar de instruire ca zi de concediu, daca vrei sa Incurajezi invatarea continua.

Mai degraba, asigura-te ca politicile si procedurile de personal incurajeaza feedback-ul, colaborarea, luarea deciziilor si asa mai departe.

Sursa foto: freedigitalphotos.net