Nu te apropii de oameni

Nu te apropii de oameni

Succesul unei companii se bazeaza in mare parte pe actiunile angajatilor sai.

Tacticile de marketing de influentare a angajatilor ca “fa asta” sau “esti norocos ca ai acest lor de munca” se pot dovedi eficiente sau pot, in acelasi timp, sa intimideze.

Ca lider, ai puterea sa influentezi oamenii in fiecare zi, asa ca ideal este sa profiti de oportunitate si sa iti motivezi oamenii, care, la randul lor. Poti incepe prin comunicare, usi deschise, determinarea oamenilor sa se implice. Impartaseste cu ei idei, fa o cercetare interna, ia feedback-ul.

Nu te lupti pentru oameni

Nu te lupti pentru oameni

Recompensele trebuie sa fie acordate pe baza performantelor. In acest mod creezi un standard pentru comportament si o cultura de executie.

Insa nu poti sa atingi aceste obiective daca nu te lupti pentru promovari si mariri de salariu pentru cei mai buni oameni din echipa ta.

Liderii buni dau dovada de loialitate fata de echipele lor. Nu te poti astepta ca angajatilor tai sa le pese de tine daca nici tie nu iti pasa de ei.

Cei aflati la conducerea unor echipe se confrunta, de asemenea, cu performate slabe, iar in cazul unor astfel de angajati acesta trebuie sa ia fie decizia de a-i determina sa isi imbunatateasca performantele, fie sa ii concendieze, pentru binele echipei.

Nu ai incredere in echipa

Nu ai incredere in echipa

Acest lucru inseamna ca nu iti cunosti suficient echipa, nu le cunosti punctele forte sau pe cele slabe si nu le cunosti potentialul, desi este treaba ta sa stii toate astea.

In orice sport jucatorii ocupa pozitia potrivita, in care pot sa dea tot ce au mai bun pentru echipa. Una este sa evaluezi si sa monitorizezi progresul oamenilor si este alta sa le supraveghezi.

Angajatii isi ating potentialul maxim cand raporteaza unei persoane care are incredere in ei, insa nu pot da tot ce au mai bun daca cineva le sta tot timpul in ceafa.

Nu poti lua decizii, asa ca nu inspiri incredere.

Nu poti lua decizii, asa ca nu inspiri incredere.

Chiar si in ritmul alert in care se misca mediul de afaceri trebuie sa existe obiective si prioritati, altfel ar fi o nebunie in companii.

Daca dai tot timpul dovada de nesiguranta, esti confuz si indecis, nu te poti astepta ca echipa ta sa stie in ce directie sa actioneze. Cum te poti astepta ca ei sa aiba incredere in tine cand nici tu nu ai? Misiunea ta este sa rezolvi problemele, asa ca fa-ti o imagine clara despre cum merg lucrurile intreband oamenii, si incurajeaza-i pe ceilalti sa iti urmeze exemplul.

Liderii buni adreseaza mereu intrebari si apoi iau decizii in consecinta.

Nu esti un exemplu pentru echipa

Nu esti un exemplu pentru echipa

Calitatile liderilor variaza de la persoane de incredere, la oameni sustinatori, pozitivi, adaptabili si accesibili. Daca nu te descriu aceste aribute trebuie sa stii ca singura persoana pe care o controlezi esti tu.

Cum poti sa te astepti ca echipa ta sa aiba aceste calitati daca tu nu le dai exemplu?!

Nu asculti si nu incurajezi intrebarile si feedback-ul

Nu asculti si nu incurajezi intrebarile si feedback-ul

Locul de munca inseamna schimbare in realitatea actuala, iar schimbarea poate sa aiba mai mult succes daca stii sa iti incurajezi echipa si respecti oamenii.

Comunica cu echipa, spune-le ce care sunt ingrijorarile tale si care sunt prioritatile, obiectivele si asteptarile conducerii. Un lider nu trebuie niciodata sa actioneze plecand de la ipoteza ca angajatii stiu tot ce trebuie sa stie, ci trebuie sa ia feedback de la oameni.

Pune intrebari, cere ajutor, afla temerilor. In acest fel poti afla informatii pretioase care te pot ajuta sa anticipezi problemele.