2 / 6

Operator call center

Dintre angajatii la call center, 30% renunta la post dupa opt sau noua luni de munca. "Sunt unii angajati care renunta si dupa 2 saptamani, isi dau seama ca nu fac fata stresului. In general, majoritatea renunta in primele trei luni", spune Elena Popa, consultant al firmei de recrutare Adecco.

Cauzele parasirii jobului


"Cauza esentiala care determina parasirea domeniului este, desi suna paradoxal, chiar motivatia care au dus la alegerea lui: abilitatile si competentele pe care le aduce cu sine acest tip de job, orientarea catre client, gestionarea timpului si stresului, comunicare eficienta, abilitati de negociere si vanzari. Experienta capatata intr-o astfel de pozitie ii determina pe cei mai multi angajati sa ia in considerarea noi provocari, catre pozitii de back office, altele decat cele dintr-un call center, cu un nivel superior de expertiza si potential de dezvoltare personala si profesionala", sustine Corina Anghel, specialist comunicare al companiei de recrutare APT Group.


Media salariala: 1.200 – 1.500 lei net. Intr-un call center, salariile variaza in functie de limba folosita, de la 1.000 la 3.000 lei net.


Sursa foto: Angajata call center obosita/Shutterstock.com

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri