1 / 6

Call-center/suport clienti/suport tehnic

Call-centerele si centrele de suport clienti sau suport tehnic fac parte din categoriile de angajare cu cele mai mari sanse de gasire a unui loc de munca pentru tineri, potrivit agentiilor de recrutare Manpower, Lugera si Apt Group. Cele mai cautate limbi sunt franceza si germana, la care se adauga engleza obligatoriu.


"Am primit in permanenta cereri de operatori Call Center care necesita cunoasterea a doua limbi straine, iar competentele cautate sunt cele care presupun cunostintele de nivel avansat in traducere si interpretare in limbile respective, fiind preferati absolventii facultatilor de limbi straine. Experienta nu e necesara, companiile care recruteaza acest tip de angajati, ii formeaza inainte de a incepe activitatea propriu-zisa, de obicei vreme de o luna. Trebuie precizat ca e de preferat ca absolventii sa fi avut ocazia sa converseze sau sa studieze in tarile in care se vorbesc limbile straine studiate pentru ca majoritatea centrelor de servicii sau call centerelor necesita fluenta cvasi-nativa in utilizarea respectivelor limbi", sustine Daniela Chitimia, consultant recrutare la agentia Manpower Timisoara.


Sursa foto: Call-center/Shutterstock.com

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri