1 / 5

Tinta: 130 de magazine pana in 2013

Magazinele Profi au facut valva in piata locala de retail in toamna lui 2009, atunci cand, prin cea mai mare tranzactie din domeniu, au fost preluate de Enterprise Investors de la Duna Waiting Participation. Tranzactia s-a cifrat la 66 de milioane de euro pentru cele 67 de unitati Profi, care la momentul respectiv erau pozitionate pe segmentul de discount.

Intre timp, reteaua a depasit de conceptul de discount - prin marirea gamei de produse, un format diferit al magazinelor, iar acum se afla in plin proces de extindere. Obiectivul, asa cum a fost anuntat inca de la parafarea tranzactiei, este deschiderea unui total de 130 de magazine pana in 2013.

"Pot spune ca suntem hotarati sa ajungem la acest numar de magazine inca inainte de 2013. Luam in calcul toate posibilitatile de crestere", afirma Carel Bruseker (foto), intr-un interviu acordat Wall-Street.ro.

El spune ca extinderea este un pilon important in cadrul strategiei si ca Profi si-a propus deschiderea a cat mai multe magazine cu putinta. "Cautam intens oportunitati de achizitie si dispunem de fondurile necesare pentru a le face", subliniaza CFO-ul.

In acest context, este inevitabila referirea la piata imobiliara din Romania, despre care Bruseker spune ca daca inainte de criza proprietarii cereau mult intrucat considerau ca preturile vor creste mereu, acum nu vor sa obtina mai putin deoarece cred ca vremurile bune vor reveni.

Pretul terenului de aici este, de fapt, adesea mai mare decat in alte tari ale Uniunii Europene care au un potential economic mai ridicat. Toate acestea nu sunt de natura sa ajute Romania in lupta cu criza”, este de parere directorul financiar al Profi Rom Food.

Vezi in slide-ul urmator care este miza expansiunii retelei de supermarketuri Profi.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri