1 / 9

ROM

Ciocolata ROM este unul dintre cele mai longevive branduri romanesti, fiind lansata pe piata in anul 1964. Produsul face parte din portofoliul companiei Kandia Dulce, alaturi de branduri precum Kandia, Laura, Magura, Sugus si Silvana.

Forma batonului a ramas neschimbata in cei peste 47 de ani de existenta. Pe suprafata batonului este inscr'+'iptionat si acum “Bucuresti”, provenind de la numele fabricii in care a luat nastere – Intreprinderea de produse zaharoase Bucuresti.

Anual se vand aproximativ 27 de milioane de batoane, ceea ce inseamna circa un baton pentru fiecare roman din toata lumea. Produsul este exportat in prezent in tari precum Ungaria, Bulgaria si Spania.

Campania ROM din toamna anului 2010 – Visul american – a fost premiata cu Oscarul publicitatii la festivalul de la Cannes.

Kandia Dulce a raportat anul trecut o cifra de afaceri de 31,4 mil. euro si un profit de 440.000 euro.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri