Heineken Romania va avea din nou director general

Heineken Romania va avea din nou director generalOnno Rombouts va ocupa functia de managing director al companiei Heineken Romania incepand cu 1 iunie 2012, dupa ce fostul managing director, Jan Derck van Karnebeek, a fost promovat in functia de regional president al Heineken Europa Centrala si de Est din 1 ianuarie 2012.

Functia de managing director este libera de peste 3 luni si va ramane neocupata inca 3. Ofi

Valentin Ionescu a intrat in Consiliul de Administratie al SIF Moldova

Valentin Ionescu a intrat in Consiliul de Administratie al SIF MoldovaValentin Ionescu, fostul director general al Bursei de Valori Bucuresti, a intrat in Consiliul de Administratie al SIF Moldova, cu 69% din voturile actionarilor prezenti la AGA.

"O sa am doar un an la dispozitie sa imi pun amprenta pe activitatea SIF Moldova. Un an este putin pentru proiectele pe termen lung, dar este un timp rezonabil pentru accelerarea proiectelor pe termen scurt si mediu", a declarat Valentin Ionescu pentru Wall-Street.ro.

Danone Romania are un nou director general

Danone Romania are un nou director generalDanone Romania are un nou director general dupa ce Dieter Schulz (foto), cetatean austriac, a preluat postul la 1 aprilie de la francezul Stephan Batoux.

Schultz a fost numit director general al Danone in regiunea Europa Centrala si de Sud, preluand responsabilitatile legate de toate activitatile diviziei de produse lactate proaspete a grupului in Romania, Bulgaria, Grecia si Tarile Adriatice.

Philip Morris are un nou director de marketing pentru Romania si Bulgaria

Philip Morris are un nou director de marketing pentru Romania si BulgariaPeter Schmidt (foto) este noul director de marketing al Philip Morris Romania si Bulgaria. Schmidt are o cariera de 29 de ani in cadrul Philip Morris International si o inlocuieste pe Nataliya Davydova, care este acum director brand portfolio pentru Ucraina, Caucaz si Moldova.

Inainte de venirea sa in Romania, Peter Schmidt a fost global director pentru dezvoltarea brand-ul Marlboro, in cadrul centrului operational din Lausanne, unde s-a ocupat de dezvoltarea si executia noii arhitecturi de marca pentru franciza Marlboro Gold, in perioada 2007-2011.