1 / 6

Accentul pe lansari de produse noi

Pe o piata care creste valoric doar ca urmare a majorarii preturilor, jucatorii din FMCG sunt extrem de presati sa atraga clientii, iar una din strategiile de baza este cresterea gamei de produse. Lansarile sunt o constanta si multi din marii jucatori au declarat ca inovatia este un factor critic in prezent, fie ca este vorba de produse de ingrijire personala sau produse alimentare.

Razvan Diratian
, seful companiei Avon Romania, a mentionat intr-un interviu acordat Wall-Street.ro ca fata de 2008-2009 ritmul lansarilor de noi produse este mai accentuat.

De asemenea, oficialii Henkel spun ca inovatiile au stat la baza dezvoltarii. Circa 40% din vanzari au fost acoperite de produse noi cu mai putin de trei ani vechime, in cadrul Henkel. De asemenea, in 2011 ritmul de lansare a inovatiilor a fost de 6 ori mai mare decat in 2010. Si pe piata berii, diversificarea este foarte importanta. Multi dintre jucatori au lansat anul acesta ambalaje PET pentru marcile lor, dar si noi produse cum ar fi Ciuc Radler, o combinatie de limonada cu bere.

Grant McKenzie, fostul vicepresedinte de marketing al Ursus Breweries, declara ca in urmatorii ani cresterea va veni din diversificarea pietei.

Oficialii P&G au spus ca si in acest an compania va miza pe inovatie, pe lansarea unor noi produse pe diferite categorii de pret, astfel incat sa raspunda nevoilor unei game cat mai largi de clienti.

Sursa foto home: FreeDigitalPhotos.net

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri